Wat ik wil lezen in oktober

IMG_5438.JPG

Het is alweer oktober, dat betekent tijd voor een nieuwe blogpost over wat ik graag wil lezen in oktober.

Ik heb mijn lijstje klein gehouden, aangezien oktober een drukke maand wordt vol met deadlines en verplicht leesmateriaal. Naast de boeken op de foto wil ik ook Lolita nog graag herlezen, omdat ik dit een erg interessant boek is en het handig is voor een vak dat ik volg.

Momenteel ben ik bezig met The Secret History van Donna Tartt, tot nu toe vind ik het echt een leuk boek, al leest het wel langzaam. Ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat.

Daarnaast staat The Catcher in the Rye al een tijdje op mijn TBR en wil ik deze toch wel graag lezen deze maand.

Ook kocht ik onlangs Moxie, een boek waar ik erg benieuwd naar ben en ik erg veel positieve verhalen over heb gehoord.

Welke boeken wil jij graag lezen in oktober?

Love, Do

4 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Aaaah ja, ik ben ook heel benieuwd naar Moxie! Lijkt me zo’n tof boek, omdat het ook feminisme bespreekt. 🙂

    Like

  2. Wat een toffe cover heeft Moxie! Ik heb deze maand behoorlijk wat boeken gekregen (bofbips) dus die boeken hebben voorrang op mijn eigen tbr! Ik wil wel heel graag één van mijn creepy boekjes binnenkort lezen!

    Like

  3. Lisa schreef:

    The Secret History heb ik hier ook nog liggen! Heel benieuwd naar je recensie. Ik ben nog even moed aan het verzamelen om erin te beginnen, omdat ’t volgens mij best een traag boek is dat langzaam weg leest.

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Ik vond het echt een heel tof boek, ik kwam er wel wat moeilijker in inderdaad en het is heel beschrijvend geschreven, dus het leest wat langzamer.. 🙂

      Like

Geef een reactie

