Serietip: How to Get Away with Murder

Een veel voorkomend probleem wanneer ik Netflix opstart, is dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik heb bijna nooit zin om een nieuwe serie te beginnen en voor films heb ik meestal geen geduld. Een tijdje geleden hoorde ik veel goede verhalen over How to Get Away With Murder,  maar toen leek mij het eigenlijk niet echt iets.

Toch besloot ik eens te kijken of dit niet wat voor mij zou zijn. En nu kan ik niet meer stoppen met kijken. Ik ben sowieso wel fan van misdaad-achtige series. Zo vond ik The Mentalist en Broadchurch ook echt goed.

In How to Get Away with Murder volgen we top-advocate Annalise Keating, die lesgeeft aan studenten. Zij geeft niet les op de normale manier, zoals je verwacht, maar ze leert hen juist hoe ze met een woord weg kunnen komen. Haar studenten vinden haar natuurlijk helemaal geweldig en doen er alles aan om bij haar in de smaak te vallen. Uiteindelijk worden er vijf studenten uitgekozen die haar in de praktijk mogen helpen met het oplossen van verschillende cases. Zo worden Wes, Connor, Michaela, Asher en Laurel de studenten die haar mogen bijstaan. Maar dan gebeurt er iets onverwachts en zijn zij degene die met moord moeten wegkomen.

Een erg spannende en interessante serie. Ik vind alle personages ook echt uniek en leuk op hun eigen manier. Maar mijn favorieten zijn toch wel Connor en Laurel. Het is echt een serie die ik door wil blijven kijken, gelukkig heb ik nog een aantal afleveringen te gaan. En het mooiste van alles is dat de serie te bekijken is op Netflix 🙂

  • De foto die ik gebruikt heb komt van IMDB.com 

Heb jij How to Get Away with Murder al gezien?

Love, Do

2 reacties Voeg uw reactie toe

  1. anoukhoefmans schreef:

    Ik vind dit ook echt een leuke serie! Ik moet alleen het derde seizoen nog gaan kijken 🙂

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Ja, jammer genoeg staat dat seizoen nog niet op Netflix 😦

      Like

Geef een reactie

