Three Things Tag

IMG_2242.JPG

Op de blog van Anouk (www.readingtraveller.nl) zag ik deze tag voorbij komen, ik vond de vragen erg leuk, dus ik besloot deze tag over te nemen en ook in te vullen. Oorspronkelijk is deze tag bedacht door Dagmar (http://www.bydagmarvalerie.nl/personal-2/tag-three-things/)

IMG_2394.JPG

3 dingen in mijn tas

– Mijn mobiel, ik vind het wel zo fijn om bereikbaar te zijn én ik ben altijd bang dat ik de weg kwijtraak, dus als dit gebeurd kan ik altijd Google Maps raadplegen.
– Mijn bankpas
– Sleutels

3 dingen op mijn bureau

– Mijn laptop, deze gebruik ik zowel voor school als om series op te kijken.
– Dopper met water, altijd lekker om tussendoor een slok water te kunnen nemen.
– Mijn To-do lijstje

15320295_1405780112849528_1521994228_n

3 favoriete meubels thuis

– Boekenkast, ik word echt blij als ik naar al mijn boeken kijk.
– Chillstoel, hierin kan ik lekker lezen, hij zit echt veel fijner dan mijn bureaustoel.
– Bed, omdat ik een goede nachtrust nodig heb.

3 lievelings fruitsoorten

– Appels, ik houd echt van appels, het liefste eet ik elke dag wel twee appels. Ik vind eigenlijk alle appels wel lekker.
– Watermeloen, ik eet eigenlijk niet zo vaak watermeloen, maar als ik het eet vind ik het heerlijk. Vooral op een warme zomerdag.
– Mandarijnen, vooral als ze in het seizoen zijn vind ik ze heerlijk.

18950446_124928264752486_7634083706105233408_n(1)

3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

– Dakterras – Swifty. Zo fout dat ik hem eigenlijk wel leuk vind!
–  What About Us – Pink ❤
–  The Heart Never Lies – McFly ❤

3 dingen waar ik op dit moment aan denk

– Aan het nieuwe schooljaar. Op het moment dat ik dit schrijf begint het nieuwe schooljaar bijna, en ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat zijn.
– Aan het boek dat ik net heb uitgelezen, A Million Worlds With You door Claudia Gray, ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vond.
– Wat voor een boek ik nu ga lezen.

043.JPG

3 favoriete sporten

Fitness
– Wandelen
– Basketbal, ook al beoefen ik deze sport niet, basketbal vond ik een van de leukste sporten toen ik op de middelbare school zat.

3 dingen waar ik gelukkig van word

– Mijn moeder, vader en zusje. Vooral mijn moeder weet mij altijd weer op te vrolijken.
– Een goed boek, ik houd echt van lezen ❤
– Een gezonde en lekkere maaltijd.

IMG_5183.JPG

3 favoriete quotes

– Let it be, deze quote betekent gewoon heel veel voor mij.
– It matters not what someone is born, but what they grow to be – J.K. Rowling (Harry Potter and the Goblet of Fire) ❤
– Stars can’t shine without darkness. Niemand is perfect en iedereen heeft zijn/haar tegenslagen, hoe perfect hun leven er ook van de buitenkant uiziet.

3 boeken die ik de komende tijd ga lezen

– Lolita, dit boek heb ik al gelezen, maar voor een vak dat ik volg wil ik hem graag nog een keer lezen.
Ready Player One – Ernest Cline, dit boek staat al zooo lang op mijn TBR en nu er een film van uit komt wil ik hem echt graag lezen.
Daughter of the Burning City – Amanda Foody, dit boek zat in de Fairyloot box van juli en ik ben hier erg benieuwd naar.

IMG_0095.JPG

3 vakantiebestemmingen bovenaan mijn lijst

– Noorwegen, dit land lijkt mij echt heel erg mooi.
– Ierland
– Berlijn, ik ben toen ik klein was al in Berlijn geweest, maar ik weet er eigenlijk niet zo heel veel meer van. Ik zou graag nog eens teruggaan, want volgens mij is deze stad echt heel mooi.

3 vakantiebestemmingen die ik jou aanraad

– Mammoth Lakes (CA) – United States. Dit is gewoon echt een prachtige stad. Echt een verademing na alle grote steden in de Verenigde Staten.
– Maastricht, een stad in Nederland, maar als ik hier ben heb ik altijd het gevoel dat ik op vakantie ben.
– Brighton (Engeland), ik ben hier nog maar één keer heel kort geweest, maar dit plaatsje is zeker de moeite waard. Als het mooi weer is, is het nog leuker!

13718624_1081731988587677_4233029257865437756_n

3 dingen die ik dit jaar nog wil doen

– Mij niet zo veel van anderen aantrekken en beter in mijn vel zitten.
– Mijn vakken halen voor dit schooljaar.
– Meer fotograferen.

Ga jij de Three Things Tag ook invullen?

Love, Do

3 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Anouk schreef:

    Superleuk dat je deze tag ook hebt ingevuld! Ik vind What about us van Pink ook supermooi. En Maastricht is inderdaad een geweldige stad!

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Ja, Maastricht is echt geweldig ❤

      Like

  2. zwartraafje schreef:

    Ik heb hem een tweetal jaar geleden ingevuld en vond het een heel toffe tag om in te vullen. Niet zo moeilijk vermits ik heel erg van lijstjes hou. 🙂

    Like

Geef een reactie

