Mijn favoriete bookstagrammers #1

IMG_4925.JPG

Bookstagram is momenteel heel erg populair en daarom wil ik graag een lijstje maken met mijn favoriete bookstagram accounts. Vandaag deel 1 van mijn favoriete bookstagrammers.

  1. @readforevermore
  2.  @myclockworkbooks

     

  3. @bibliophilicbabe

     

  4. @okaysobooksically
  5. @trustytomes

 

Binnenkort plaats ik een deel 2 van mijn favoriete bookstagram accounts!

Heb jij nog aanraders?

Love, Do

6 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Ayla schreef:

    Woaahh, wat een mooie Bookstagrams! Volgens mij ken ik geen van deze, dus ik ga ze allemaal heeeel snel volgen, haha! 😉
    Leuke post, ik ben benieuwd naar de volgende! 🙂

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Dankjewel! 🙂

      Like

  2. Jolien schreef:

    Ooh die foto’s van @readforevermore en @bibliophilicbabe, echt prachtig! Leuk artikel 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. nerdygeekyfanboy schreef:

    Oeh, die kende ik nog niet! Ik vind @dandeleander en @proudbookjunk twee fantastische bookstagrammers 🙂 Ook kan je onder de hashtag #brosofbookstagram allemaal foto’s zien van mannelijke bookstagrammers, waar ook echt pareltjes tussen zitten! 🙂

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Ah wat leuk, ik ga zeker eens onder die hashtag kijken, jammer genoeg zie ik nog niet zo heel veel mannelijke bookstagrammers! Ik vind Proudbookjunk ook zeker een fantastische bookstagrammer! 🙂

      Like

Geef een reactie

