Wat ik wil lezen in september

IMG_5207.JPG

Het is alweer september, dat betekent dat het tijd is om mijn TBR op te stellen. Als ik heel eerlijk ben houd ik me niet zo heel erg vaak aan mijn TBR, maar toch vind ik het altijd leuk om er een op te stellen. 

In september beginnen mijn lessen weer en dat betekent ook dat ik weer veel verplichte boeken en artikelen moet lezen, waardoor ik waarschijnlijk minder tijd heb om voor mijn ‘plezier’ te lezen, daarom heb ik drie boeken op mijn to be read lijstje gezet. Ik weet dus ook nog niet of ik ze allemaal uit kan lezen.

Als eerste wil ik graag Ready Player One van Ernest Cline lezen, dit boek staat al zó lang in mijn kast. Nu bekend is geworden dat er een film van komt, kan ik eigenlijk niet anders dan het boek lezen. Ik ben hier zó benieuwd naar, aangezien ik normaal gesproken niet echt boeken in dit genre/ met dit onderwerp lees.

Daarnaast wil ik ook graag Daughter of the Burning City van Amanda Foody lezen. Dit boek zat in de Fairyloot box van juli en ik vind de cover zo mooi. Ik ben nieuwsgierig naar dit boek, omdat het mij een beetje doet denken aan Harry Potter, qua verhaallijn.

Als laatste het boek dat ik onlangs kocht, Wonder Woman door Leigh Bardugo. Als ik eerlijk moet toegeven ben ik niet zo fan van Marvel. Behalve Jessica Jones heb ik volgens mij nog niet veel Marvel/DC series/films/boeken gekeken/gelezen. Toch sprak dit boek mij erg aan en ik ben fan van Leigh Bardugo, dus besloot ik dit boek te kopen.

Naast deze drie boeken ga ik waarschijnlijk heel veel artikelen en korte verhalen lezen in september. Ik vind het gelukkig niet zo erg, want de onderwerpen zijn volgens mij heel interessant. Zo volg ik een cursus over verboden boeken (hiervoor ga ik onder ander Lolita en de Satanic Verses lezen), ook ga ik terug in de tijd en ga ik verhalen zoals Beowulf en The Cantebury Tales lezen.

Wat staat er op jouw TBR?

Love, Do

5 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Marieke schreef:

    Wonder Woman en Daughter of the Burning City staan ook op mijn TBR van september! Ik heb al een tijdje geen FairyLoot abbo meer, en heb die laatste dus los besteld.

    Ik wil Holly Black’s Modern Faerietales (Tithe, Valiant en Ironside) gaan herlezen en The Hate U Give staat ook op mijn TBR van deze maand. 🙂

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Ik ben erg benieuwd wat je van The Hate U Give gaat vinden, ik vond dat echt een geweldig goed boek 🙂

      Like

  2. Ahh dat is een leuk lijstje!! Benieuwd wat je van Wonder Woman en Daughter of the Burning city gaat vinden! Mijn to-read list voor September is echt te lang pff.. Ik zal bij lange na niet alles gelezen krijgen wat ik wil lezen haha. De enige welke ik echt 100% zeker weet is TOWER OF DAWN van Sarah J. Maas want daar kijk ik al maaaanden naar uit haha. Als die binnenkomt, gaat alles aan de kant zodat ik eraan kan beginnen!

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Haha, wat leuk dat je zo enthousiast bent over The Tower of Dawn, ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen enkel boek van the Throne of Glass series heb gelezen :$

      Like

  3. zwartraafje schreef:

    Ik stel zelden een tbr samen vermits ik liefst op het moment zelf kies waar ik zin in heb. Dit jaar probeer ik vooral wat meer eigen boeken te lezen omdat er daar nog heel wat ongelezen van in de kast staan. De drie boeken die jij vermeld heb ik zelf niet maar ze staat wel op mijn ‘Ooit wil ik deze lezen lijst’.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

