TBR- tag

20766316_426133481121533_4541796596894924800_n(1)
Op het Youtube-kanaal van Britt (Basically Britt) zag ik de TBR tag voorbijkomen en ik besloot deze ook in te vullen, aangezien ik tags altijd erg leuk vind om te lezen en om in te vullen! Deze tag is gecreëerd door: http://aperfectioncalledbooks.blogspot.nl/2014/08/tbr-tag.html

  1. How do you keep track of your TBR pile?

    Ik gebruik Goodreads voor het bijhouden van mijn To be read stapel. Dit vind ik het handigst en ik kan gemakkelijk boeken erbij voegen of eraf halen.

  2. Is your TBR mostly print or ebook?

    Ik lees voornamelijk fysieke boeken, dus print!

    IMG_5038.JPG

  3. How do you determine which book from your TBR to read next?

    Meestal heb ik al een beetje een idee welke boeken ik graag/snel wil lezen. Dit zijn meestal boeken die ik net nieuw heb gekocht, of die ik al een tijdje wil lezen. Ik kies gewoon een boek uit waar ik op dat moment zin in heb.

  4. A Book That’s Been On Your TBR List The Longest

    Ik denk dat dit een klassieker is. Ik weet niet precies welk boek het langste erop staat maar ik denk: Catcher in the Rye, Emma of Frankenstein, deze boeken heb ik al in mijn boekenkast staan, dus ik hoop dat ik er snel aan toe kom.

    Een boek dat ik nog graag wil kopen én lezen is 1984 door George Orwell.

    IMG_5043.JPG

  5. A Book You Recently Added To Your TBR

    They Both Die At The End – Adam Silvera. Ik kijk zó enorm uit naar dit boek, ik heb echt genoten van zijn vorige boek History Is All You Left Me.

  6. A Book In Your TBR Strictly Because Of Its Beautiful Cover

    Dat zijn er eerlijk gezegd wel een aantal:
    Wicked Like a Wildfire – Lana Popovic
    The Dissapearances – Emily Bain Murphy
    A Shadow Bright and Burning – Jessica Cluess
    Whichwood – Tahereh Mafi

    IMG_5016

  7. A Book On Your TBR That You Never Plan on Reading

    Robinson Crusoe door Daniel Defoe. Ik heb dit boek gekocht omdat een leraar dit aanraadde, maar eigenlijk spreekt het verhaal mij niet zo aan.
  8. An Unpublished Book On Your TBR That You’re Excited For

    They Both Die At The End ❤

    13714143_310711895947200_549477004_n

  9. A Book On Your TBR That Basically Everyone’s Read But You

    The Hunger Games.

  10. A Book On Your TBR That Everyone Recommends To You

    A Darker Shade of Magic, ik heb dit boek zojuist gekocht én ik kan niet wachten om het te lezen.
    IMG_5175.JPG

  11. A Book On Your TBR That You’re Dying To Read

    A Darker Shade of Magic en Flame in the Mist.
  12. How many books are on your TBR shelf?

    Volgens Goodreads 203. oeps.

 

Welk boek staat al het langste op jouw TBR?

Love, Do

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. zwartraafje schreef:

    Goh, ik denk dat dit Alle verhalen van Roald Dahl is. Een hardcover met daarin verschillende kortverhalen van deze schrijver. Een nogal uitvoerig boek waar ik tot nu toe nog nooit aan toe ben gekomen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

