Bookstagram meeting

img_51971.jpg

Zondag 27 augustus 2017 werd er een bookstagram meeting georganiseerd in Utrecht. Normaal gesproken ga ik eigenlijk nooit naar meet-ups, maar ik besloot mijzelf over mijn ‘angst’ heen te zetten en toch te gaan en ik heb een hele leuke dag gehad.

De meeting begon om 13:30 bij de centrale bibliotheek aan de Oude Gracht. De hosts van de meeting hadden een collegezaal afgehuurd waar iedereen bij elkaar kwam. Als eerste werd iedereen ontvangen met wat drinken en een zelfgebakken cakeje (jum). Ook kon je kijken bij de verschillende stands die hun eigen gemaakte spulletjes verkochten.

Er waren verschillende Nederlandse web- en etsyshops aanwezig:

  • RomeMade Candles (@romemadecandles)
  • Dutch Doodling (@dutchdoodling)
  • Oriandle (@oriandle)
  • Till and Dill (@tillanddill)
  • Book Love Specialty Shop (@booklovespecialtyshop)
  • Light the Pages (@lightthepages)

Eerlijk gezegd kende ik alleen Till en Dill, en ik wist geeneens dat zij Nederlands waren.

Stuk voor stuk hadden deze creatievelingen ontzettend leuke en mooie creaties. Er was van alles wat, maar vooral boekenleggers en kaarsen waren er in overvloed. Op de foto hierboven zie je wat er in de goodiebag zat + wat ik zelf heb gekocht.

 

IMG_5219

Dit zijn de prachtige boekenleggers en kaarten die ik bij Till and Dill gekocht heb.

Rond half 4 was het tijd voor de bookstore tour. Een tour door Utrecht langs verschillende boeken winkels. We gingen onder andere naar de Kinderboekenwinkel, Savannah Bay, Steven Sterk en Bijleveld. Bij Steven Sterk kocht ik Wonder Woman van Leigh Bardugo.

Rond vijf uur was het programma afgelopen en ben ik met een aantal nog pizza gaan eten.

Ik heb een hele leuke dag gehad en ik ben toch blij dat ik ben gegaan.

Ben jij weleens naar een meeting geweest waar je nog niemand kende?

Love, Do

Één reactie Voeg uw reactie toe

  1. zwartraafje schreef:

    Oh, dat vind ik steeds zo eng/spannend. Ondertussen ken ik sommige bloggers al wat persoonlijker maar de eerste keer dat ik een groot deel van hen in het echt zag was enkele jaren geleden op de Boekenbeurs en toen was ik daar even zenuwachtig voor dan voor het feit dat ik Holly Black en Cassandra Clare ging ontmoeten.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

