#OhMyBookathon

2112.jpg(foto door ohmybook.nl)

Vanaf vandaag begint de #OhMyBookathon georganiseerd door Lisanne van http://www.ohmybook.nl. Ik heb er heel erg veel zin in, want naast het lezen van boeken organiseert Lisanne ook nog win-acties, instagram-challenges en een leesclub!

De #OhMyBookathon begint op donderdag 10 augustus (vandaag dus) en eindigt op dinsdag 15 augustus, vijf dagen vol met leesplezier en boeken. Wat wil je nog meer?

Ik ga dus zeker mee doen en ik heb al een aantal foto’s gemaakt πŸ™‚ Daarnaast heeft Lisanne ook nog een aantal extra ‘opdrachten’ bedacht, namelijk:

  1. Β Lees een boek met 500 pagina’s
  2. Lees een boek met een persoon op de cover
  3. Lees een boek waarvan de titel bestaat uit één woord
  4. Lees een boek met roze op de cover
  5. Lees een boek waarvan de titel begint met jouw voorletter
  6. Lees 6 boeken

Naast deze leuke challenge is er ook nog een leesclub, het boek dat gelezen wordt is Duet met jou door Dani Atkins. Ik heb het boek besteld en ik kan niet wachten om hem te lezen.

Voor de rest heb ik nog niet echt een TBR samengesteld omdat ik in het weekend nog naar de stad ga en nog wat boeken wil kopen. Boeken die ik wel graag wil lezen zijn Release door Patrick Ness, Flame in the Mist door ReneΓ© Adieh en natuurlijk Duet met jou door Dani Atkins.

 

Doe jij ook mee met de #ohmybookathon?

Love, Do

Geef een reactie

