Mijn Funko Wishlist <3

IMG_4906

Sinds een korte tijd heb ik Funko pops ondekt. Vooral op Instagram (onder de bookstagrammers)  zijn ze erg populair, ze staan namelijk erg leuk in boekenkasten. Natuurlijk zijn er ook mensen die Funko’s verzamelen, er zijn inmiddels al heel veel Funko’s en er zijn er dan ook heel veel met een hoge waarde.

Zelf hecht ik niet zo heel veel waarde aan de waarde 😉 van een Funko, ik spaar en koop dan alleen de Funko’s die ik echt leuk vind. Daarom spaar ik ook geen serie’s en heb ik vooral liever veel verschillende soorten.

Er staan echter nog wel wat pops op mijn wishlist, alleen ben ik bang dat ik lang niet al deze pops in mijn bezit zal krijgen, aangezien sommige al van oudere collecties zijn en alleen verkrijgbaar zijn in Amerika.

1436_3266_20094_Disney_LionKing_Simba_Pop_GLAM_HiRes_1024x1024

Simba van The Lion King5036_Orphan_Black_Helena_hires_1024x1024

Helena van Orphan Black 

5087_PrincessFrog_Tiana_hires_1024x1024

Princes Tiana en Prins (kikker) Naveen van The Princess and the Frog 5134_Ariel_Blue_Dress_hires_1024x1024

Ariel van The Little Mermaid 5897_Mulan_POP_GLAM_HiRes_1024x1024

Mulan van Mulan 6555_SeatedStitch_GLAM_1024x1024

Stitch (een van mijn favoriete karakters uit alle Disney films)  van Lilo and Stitch8656_Pocahontas_Meeko_hires_1024x1024

Meeko van Pocahontas 8657_Pocahontas_hires_1024x1024

Pocahontas van Pocahontas13045_Catdog_Catdog_POP_GLAM_HiRez_1024x1024

CatDog uit de Nickelodeon serie Catdog 

Alle afbeeldingen komen van de officiële Funkopop website: http://www.funkopop.nl

Zoals je ziet wil ik vooral graag Disney Funkopops, omdat ik dol ben op Disney. Ik vind pops van series ook erg leuk, maar het is niet zo dat ik die perse wil hebben. Zelf heb ik niet zo veel met Marvel/Star Wars etc. , maar ik heb juist het idee dat daar de meeste Funkopops van zijn.

Het lijkt mij echt heel erg leuk als er ook Funko’s komen van series als Gossip Girl en Prison Break <3, twee van mijn favoriete series namelijk, haha. Ook zou ik graag nog wat Harry Potter pops aan mijn collectie willen toevoegen.  Daarnaast is er pas geleden een ‘Flocked’ versie van Marie uit De Aristokatten uitgekomen die ik ook wel heel erg graag zou willen, echter is dit een limited edition en is dus erg snel uitverkocht.

Love, Do

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. nerdygeekyfanboy schreef:

    Ik heb ook een aardig groot lijstje qua Funko Pops. Zo hoop ik de Funko’s van Steven Universe en Gravity Falls te krijgen, want dat zijn een van mijn favoriete series! Ook heb ik twee Funko’s van Adventure Time, maar ik zou er wel meer van willen. Op conventies kan ik soms Funko’s voor een zacht prijsje kopen, dus daar ben ik altijd goed aan het zoeken voor nieuwe aanwinsten 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

