Fairyloot Tricksters – juli 2017

IMG_5055

Ook deze maand bestelde ik weer een Fairyloot box en ook deze keer stelde hij niet teleur. Er zaten erg leuke goodies in en naar het boek ben ik ook erg benieuwd.

IMG_4985

Hier zie je alle goodies die er in de box zaten. Het thema van deze maand was tricksters. Er was van te voren aangekondigd dat het een perfecte box was voor liefhebbers van Six of Crows, Harry Potter, Harley Quin en Sherlock. Toen ik dat las kon ik deze box niet aan mij voorbij laten gaan.

Er zitten onwijs leuke dingen in de box:

  1. Exclusive Sherlock Enamel Tin Mug designed by Fiction Tea Designs
  2. Exclusive Loki Lotion scent: Dragblood designed by Geeky Clean
  3. Hogwarts Playing Carts (official)
  4. A Fortune Telling Kitchen Glove (Fairyloot exclusive)
  5. Exclusive Harley Quinn print designet by Miss Phi
  6. Terrible Truths Watercolour bookmark designed by Lexi Olivia

IMG_4986

Een close up, ik vind vooral de mok en de boekenlegger erg leuk. Op de quote staat: ‘better terrible truths than kind lies.’ (een quote uit Six of Crows)

IMG_4989

En het boek van de maand: Daughter of the Burning City door Amanda Foody. De cover alleen al is prachtig.

Kort samengevat:

  • An irresistible dark fantasy
  • A blend of magic, murder and mayhem
  • Set in a travelling carnival of debauchery that caters to the strangest dreams and desires
  • Full of magical illusions, jinxes, fortune telling and so many other exiting elements

 

Klinkt goed toch? Ik ben in iedergeval erg benieuwd!

Love, Do

Geef een reactie

