Mijn boekenkast

IMG_4895.JPG

Onlangs heb ik een nieuwe boekenkast gekregen, aangezien ik nu op kamers woon. Bij mijn ouders had ik al een mooie boekenkast, maar toch miste ik er ook een in mijn kamer. Vandaag wil ik graag mijn hernieuwde boekenkast laten zien.

IMG_4894

Op mijn bovenste plank staan al mijn Harry Potter boeken en mijn Ravenclaw editie, daarnaast staan mijn Harry Potter gerelateerde Funkopops ter decoratie erbij. Ik heb Harry Potter, een mini-mysterie van Hermoine, Newt Scamander en Dumbledore. Ook heb ik hier mijn Ravenclaw kaars van Letters en Lights bijgezet.  IMG_4896

De tweede plank heb ik ingedeeld op kleur, namelijk allemaal wit-achtige boeken. Mijn prachtige editie van Roar wilde ik graag ‘showen’ dus heb ik deze met de voorkant naar voren gezet. Ook hier staat een funkopop bij, namelijk Joker with Kisses.  IMG_4898

Deze plank is heel erg kleurig en daarom een van mijn favorieten. Ik vind vooral de cover van Flame in the Mist erg mooi! Ook hier staan een aantal funkopops, namelijk Queen of Hearts, een mini-mysterie van Gaston en Belle van Beauty and the Beast.  Hier heb ik ook mijn Fire Bender lipbalm die ik kreeg in de Fairyloot box van juni ingezet en de kaars die ik kreeg in de Fairyloot box van mei, deze hoort ook bij het boek Flame in the Mist. IMG_4902

Deze plank is weer wat donkerder, met al mijn zwarte en donkerblauw-achtige boeken. Hier heb ik ook een funkopop neergezet, namelijk Bellamy van The 100. Ook staat hier de thee die ik kreeg bij de Fairylootbox van mei en het zeepje dat in de Fairylootbox van juni zat. Daarnaast heb ik er een vlinder ter decoratie neergezet. IMG_4904

Dit is de laatste plank en hier staan eigenlijk verschillende kleuren boeken, aangezien dit een beetje de boeken zijn die over waren. Hier staan ook twee funkopops namelijk Rapunzel (tangled) en Blossom van the Powerpuff girls. Daarnaast heb ik de houten boekenlegger geïnspireerd op The Lord of the Rings uit de Fairylootbox van mei neergezet.

Love,
Do

6 Comments Voeg uw reactie toe

  1. readinge schreef:

    Wat leuk dat je je boekenkast op kleur hebt ingedeeld! Ik heb trouwens dezelfde POP! Figure van Rapunzel. Die is zo leuk he!!

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Dankje, ja ik vind haar echt superleuk 🙂

      Liked by 1 persoon

  2. nerdygeekyfanboy schreef:

    Wauw, dat is mooi neergezet! En al die Funko’s, wauw! 😀

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Dankjewel! 🙂

      Like

  3. Je hebt je planken zooooo mooi ingericht, ik ben verliefd!! Heel leuk ook met alle spulletjes erbij, daar houd ik ook erg van hihi ❤ Prachtige collectie!

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Ah dankjewel ❤

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

