Bookhaul juli

IMG_4955.JPG

Afgelopen week ben ik een dagje naar Amsterdam geweest met mijn ouders. Natuurlijk kon ik het niet laten om een aantal boeken bij Waterstones te kopen. En toen ik wilde afrekenen, bood mijn moeder aan ze te betalen! ❤

De boeken die ik heb gekregen zijn:

  1. One of Us is Lying – Karen M. McManus
    In het Nederlands is dit boek verschenen met de titel: Een van ons liegt en daar was ik al een tijdje heel erg benieuwd naar. Toen ik hem zag liggen kon ik hem niet laten liggen.

    One of Us Is Lying is the story of what happens when five strangers walk into detention and only four walk out alive. Everyone is a suspect, and everyone has something to hide.

  2. When Dimple Met Rishi – Sandhya Menon
    Dit boek zie ik elke dag wel voorbij komen op social media en dit maakte mij erg nieuwsgierig dat ik ook dit boek niet kon laten liggen. Ik denk dat dit een perfect boek is voor deze zomer.

    Dimple and Rishi may think they have each other figured out. But when opposites clash, love works hard to prove itself in the most unexpected ways.

  3. The Absolutely True Diary of A Part-time Indian- Sherman Alexie 
    Ook dit boek trok meteen mijn aandacht. Ik heb al eerder iets van Sherman Alexie gelezen en dat is erg goed bevallen.

    Heartbreaking, funny, and beautifully written, The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian, which is based on the author’s own experiences, coupled with poignant drawings by Ellen Forney that reflect the character’s art, chronicles the contemporary adolescence of one Native American boy as he attempts to break away from the life he was destined to live.

  4. Our Dark Duet – V.E Schwab
    Dit is het vervolg op This Savage Song en hier ben ik heel erg benieuwd naar, aangezien het eerste deel mij heel goed is bevallen!

    Kate will have to return to Verity. August will have to let her back in. And a new monster is waiting—one that feeds on chaos and brings out its victims’ inner demons.

  5. The Names They Gave Us – Emery Lord
    Deze cover sprak mij meteen aan en When We Collided van Emery Lord vond ik erg goed, dus besloot ik ook deze mee te nemen.

    When it all falls apart, who can you believe in? Everything is going right for Lucy Hansson, until her mom’s cancer reappears. Just like that, Lucy breaks with all the constants in her life: her do-good boyfriend, her steady faith, even her longtime summer church camp job.

 

Love, Do

3 thoughts on “Bookhaul juli

  1. Oehhhh, heerlijke haul! Ik ben ook echt heel erg benieuwd naar our dark duet, moet ‘m nog steeds kopen! Ben tegelijkertijd ook heel bang voor wat er gaat gebeuren – gut feeling I have..

    De andere boeken kon ik nog niet, ga ik mezelf even in verdiepen xD

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

