Witch, Please.

20030648_1432541033506769_790749899_n

Vandaag heb ik een aanrader voor jullie. Namelijk, de podcast Witch, please.

Witch, please is een podcast (ook online te beluisteren via: http://ohwitchplease.ca/) over de Harry Potter wereld! Hannah en Marcelle zijn twee vrouwen uit Canada die fan zijn van Harry Potter en door middel van deze podcast dit met de wereld delen. In elke ‘episode’ van ongeveer 60 minuten staat een ander thema centraal. Zo is de eerste ‘episode’ meer een introductie en de in de tweede episode staan het eerste boek en de verfilming daarvan centraal.

Als je de boeken en de films (nog) niet gelezen hebt, zouden er spoilers in voor kunnen komen.

Ik vind het leuk dat ze op een kritische manier naar Harry Potter kijken, aangezien men meestal toch alleen de positieve kanten van deze geweldige serie benadrukken. Zo snijden ze de onderwerpen: feminisme, antisemitisme en slavernij aan.

Daarnaast hebben beide dames heel veel humor en vliegt de zestig minuut durende podcast zo voorbij.

Zelf heb ik nog maar vier episodes geluisterd, maar ik ben nu al verslaafd en ik wilde het graag met jullie delen.

Witch, please kun je vinden op :
Twitter:https://twitter.com/ohwitchplease
Tumblr: https://ohwitchplease.tumblr.com/
Via de podcast app of via hun website: http://ohwitchplease.ca

 

Kende jij Witch, please al? Heb jij nog aanraders wat betreft podcasts?

Love, Do

One thought on “Witch, Please.

  1. Dit lijkt me zo’n leuke podcast! Hij staat al een tijdje op mijn lijstje om te luisteren, maar eerlijk gezegd ben ik in het algemeen niet echt een podcast fan. Dus het kost altijd even moeite om ergens aan te beginnen 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

