A Court of Mist and Fury – Sarah J. Maas

IMG_4918.JPG

OMG.. Na het lezen van ACOTAR kon ik eigenlijk niet wachten om met het tweede deel ACOMAF te beginnen. Dus ik besloot een dag later naar de boekenwinkel te gaan en hem te kopen.

Ik heb er zeker geen spijt van, ondanks de vele pagina’s (624) vloog ik erdoor heen. Zowel ACOTAR en ACOMAF hebben mij positief verrast, en nu wil ik natuurlijk ook super graag ACOWAR lezen.. Helaas wil ik ook minder boeken gaan kopen, dus ik denk dat ik daar nog even mee wacht.

Let op deze alinea kan spoilers bevatten! 

Nadat Feyre de vloek van Amarantha heeft verbroken mag ze weer terug naar Tamlin. Echter voelt ze zich bepaald niet op haar plek en is het leven daar totaal niet wat ze ervan had verwacht. Ze kan de afgelopen gebeurtenissen niet vergeten en ook Rhysand krijgt ze niet uit haar hoofd. Er gebeuren allemaal vreselijke dingen en het is maar de vraag hoe en of Feyre dit kan tegenhouden.

Ik wil er niet teveel over vertellen aangezien ik dan veel van het verhaal weggeef, maar ik vind het boek zeker een aanrader. Alles kun je in dit boek vinden: liefde, spanning, sensatie, avontuur, angst en verdriet.

Heb jij ACOMAF al gelezen?

Love, Do

Geef een reactie

