Gelezen in juni

IMG_4910.JPG

In de maand juni heb ik zeven boeken gelezen, waarvan twee audioboeken.

Naast de twee audioboeken, The Selection en The Elite heb ik natuurlijk ook nog gewoon papieren boeken gelezen. Wat persoonlijk toch wel mijn voorkeur heeft.

The Selection & The Elite allebei van Kiera Cass vond ik wel vermakelijk om naar te luisteren. The Selection vond ik beter, omdat ik het verhaal na een tijdje toch wat saai begon te vinden.

Ook heb ik The Valiant van Lesley Livingston gelezen, dit boek heeft mij positief verrast en ik kan hem ook zeker aanraden.

Daarnaast las ik eindelijk het zevende deel van de Harry Potter reeks uit, namelijk Harry Potter and the Deathly Hallows, en ik vond hem natuurlijk steengoed! Ik vind het gewoon jammer dat dit het laatste boek is, haha.

Vervolgens las ik een boek dat al lang op mijn TBR-lijstje stond namelijk This Savage Song, normaal gesproken houd ik niet echt van het fantasy/distopian genre, maar dit boek heeft mij positief verrast. Zeker een aanrader dus.

Een boek dat ook al lang in mijn boekenkast stond was A Court of Thorns and Roses van Sarah J. Maas. Onlangs is het derde deel in deze serie verschenen en dus vond ik het weleens tijd om dit boek te gaan lezen. Ik vond het een erg goed boek, maar nu ben ik bezig met het tweede deel en is mijn mening over bepaalde karakters toch enigszins veranderd haha.

Als laatste las ik Aristoteles en Dante opnieuw. Gewoon een leuk, lief en hartverscheurend boek.

Love, Do

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Jaaa the Valiant vond ik echt een heerlijk boek ook, had ik binnen een dag uit – kon niet stoppen met lezen! En Lesley is ook echt zo’n leuk persoon!!

    En het is ook vreselijk jammer dat boek 7 het laatste deel is van HP, ik vond het vreselijk toen ik die laatste pagina omsloeg de eerste keer, snik snik. Gelukkig kunnen we wel nog re-readen xD

    EN OMG JE BENT MET DE ACOTAR TRILOGIE BEZIG!!!!! fdghjbdfghbdhgdfhgdfg
    Waar ben je nu in boek twee en dnfghjdbsghjbdfghbjdfg.. sorry, mijn fangirl vingers nemen het over hhahahahaa.
    Ik ben zoooo benieuwd wat je van boek twee vind als je ‘m volledig uit hebt!!

    Liked by 1 persoon

    1. dominds schreef:

      Haha, ik heb het tweede deel vorige week uitgelezen en ik kan nu net meer wachten tot deel 3 ❤ Ik vond het tweede boek echt supertof en eerlijk gezegd ook beter dan het eerste deel 🙂

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

