Fairyloot unboxing

on

IMG_4887

YAY! Ik ben zo blij met mijn Fairyloot box voor de maand juni. In deze blogpost laat ik jullie graag zien wat er allemaal in zit 🙂  Het thema van deze maand was Elementalists! 

Nadat ik mijn eerste box in januari ontving was ik eigenlijk meteen al super enthousiast over Fairyloot’s boekenboxen. Echter is het best wel prijzig, dus besloot ik hem een tijdje niet te bestellen. Tot ik overstag ging en in mei zowel de mei als juni box bestelde. Ik heb de mei box niet laten zien, maar toch wilde ik de juni box graag laten zien. Ik ben namelijk super enthousiast 🙂

IMG_4888

En hier een foto van alles wat er in de juni box zat.

  • Een kaars van Witchwood Remedies. Er zijn vijf verschillende kaarsen die je kon ontvangen. Deze zijn gebaseerd op de verschillende stormen die voorkomen in het boek. Extra leuk dus! Mijn geur is Thunderstorm en hij ruikt heel erg apart, maar wel lekker. Ik vond hem een beetje naar eucalyptus ruiken, terwijl mijn moeder hem naar lavendel vond ruiken.
  • Daarnaast zat er ook een Bending Lipbalm in, gemaakt door Geeky Clean. Gebasseerd op Avatar: The Last Airbender. Ze zijn geïnspireerd op de vier elementen en er zijn dus ook vier verschillende ‘smaken’ die je kon ontvangen. Zelf heb ik ‘fire’ ontvangen en hij ruikt echt heerlijk!
  • Ik ben ook erg blij met het Hamsa Hand armbandje. Ik was al een tijdje naar zoiets opzoek en nu heb ik er een. Hij is gemaakt door In The Moment. Het Hamsa handje staat voor geluk en gezondheid.
  • Ook zat er een heerlijk ruikend stuk zeep in gemaakt door Ascent Bath and Body.
  • Een grappig en handig item wat ook in deze box zat zijn de Potion Sticky Notes gemaakt door Fairyloot zelf! Ik vind ze erg leuk en sticky notes zijn altijd handig.
  • Het item waar ik het meest blij mee ben is denk ik toch wel het kussensloop, al staat hij niet echt goed op de foto jammer genoeg. Hij is gemaakt door Miss Phi en de quote die erop staat is: Books are a uniquely portable magic. 

img_4892.jpg

En dan het prachtige boek Roar geschreven door Cora Carmack. Roar is een boek dat ik nog niet eerder heb gezien, erg uniek dus. Het gaat namelijk over verschillende magische stormen. Magic, Romance and Adventure! Ik kan niet wachten om hem te gaan lezen!

Heb jij welleens een Fairyloot box ontvangen?

Love, Do

Geef een reactie

