Populaire boeken die ik (nog) niet gelezen heb

19050540_1301399739972972_8975046755900981248_n

So many books, so little time

Deze quote past perfect bij mij, aangezien ik zoveel boeken wil lezen, maar daarvoor te weinig tijd/geld/aandacht heb. Om diezelfde reden heb ik ook heel veel populaire boeken nog niet gelezen, omdat ik toch eerst een ander boek wilde lezen.

In deze post wil ik graag vijf boeken delen die in mijn ogen erg populair zijn, maar die ik (helaas) nog niet heb gelezen.

  1. A Court of Thorns and Roses – Sarah J. Maas
    Vorige maand verscheen het derde deel in deze serie en toen was iedereen weer laaiend enthousiast. Ik heb echter het eerste deel nog niet eens gelezen, maar ik heb er veel goede verhalen over gehoord. Ik heb hem inmiddels al wel gekocht, dus ik hoop hier snel in te beginnen.
  2. The Mortal Instruments – Cassandra Clare
    Ook dit boek zie ik veel voorbij komen op bookstagram en op boekenblogs, echter heb ik ook dit boek/serie nog nooit gelezen. Ik denk ook niet dat ik dit in de nabije toekomst ga doen, het trekt mij eerlijk gezegd niet zo aan en het zijn wel erg veel boeken in een serie, haha.
  3. Twilight – Stephenie Meyer
    Twilight trok mij nooit echt heel erg, en toen ik de film (alleen deel 1) zag had ik niet echt de behoefte om het boek te lezen. Mij trekt het ook niet echt aan en ik denk dat ik het ook niet echt heel erg leuk vind. Ik hoor van meerdere mensen dat het eerste deel ‘leuk’ was, maar dat het daarna minder werd.
  4. The Hunger Games – Suzanne Collins
    Hier schaam ik me een beetje voor, maar ik heb The Hunger Games ook nog nooit gelezen. Ik heb het eerste boek wel recentelijk gekocht, dus ik hoop dat ik het binnenkort ga lezen. Ik hoor hier namelijk wel erg goede verhalen over. Ik heb de film ook nog nooit gezien, dus ik weet eerlijk gezegd ook niet precies waar het over gaat.
  5. Shatter Me – Tahereh Maffi
    Nog een onwijs populaire serie, zeker nu bekend is gemaakt dat er nog twee delen in deze serie zullen verschijnen, die ik nog nooit heb gelezen. Deze serie lijkt me eerlijk gezegd ook niet echt iets voor mij. Desondanks de goede verhalen die ik gehoord heb, denk ik niet dat ik deze serie ga lezen.

 

Welk populair boek heb jij nog nooit gelezen?

 

Love, Do

Geef een reactie

