The Elite – Kiera Cass

19424830_432836183781818_8058907979438620672_n(1)

En ook het tweede deel van De Selectie serie heb ik beluisterd via Storytel, vandaag laat ik weten wat ik er van vond.

Als eerste wil ik even kwijt dat ik positief verrast ben door zowel De Selectie serie als door het luisteren naar audioboeken. Echter vond ik The Elite toch iets minder interessant en leuk dan het eerste deel.

Ik ben blij dat ik het heb geluisterd in plaats van heb gelezen, want ik denk dat als ik dit boek had gelezen ik al snel een beetje verveeld zou zijn geworden.

In De Elite gaat het verhaal van America, die meedoet aan ‘De Selectie’ verder. In het vorige boek werden 35 meisjes gekozen, waar er nu nog maar een handvol van over zijn. De strijd om Maxon wordt steeds heftiger en de meiden zijn klaar om de strijd aan te gaan. America begint echter wel te twijfelen aan de liefde, voor Maxon maar ook voor haar eerste liefde Aspen. Er gebeuren allemaal dingen waardoor haar gevoelens van de een naar de ander worden gebracht.

Het was een vermakelijk boek om naar te luisteren, maar ik vond het niet echt super interessant. Ik ben wel benieuwd naar het derde, en volgens mij laatste deel in de serie.

Love, Do

Geef een reactie

