Mijn favoriete booktubers

Hi allemaal,

Sinds ik begonnen ben met bookstagram en Goodreads vind ik het ook erg leuk om op Youtube video’s te kijken over boeken. Vooral in Engeland en Amerika bestaat er een hele book-tube community en vandaag wil ik graag mijn favorieten delen 🙂

  1. Hailey in Bookland
    photo(13)
    Mijn favoriet is toch wel Hailey, een Canadese Alice in Wonderland fan! Ik vind haar filmpjes erg leuk en niet te lang, ze is erg enthousiast en heeft originele video’s. Daarnaast reageert ze ook vaak op haar comments en is ze actief op Instagram en Twitter.
  2. Basically Britt
    photo(12).jpg
    Ik volg Britt nog niet zo heel erg lang, maar haar video’s zijn ook zeker de moeite waard. Britt komt uit Nederland, maar haar filmpjes zijn wel in het Engels. Wat ik fijn vind aan haar account is dat haar filmpjes niet al te lang zijn. Ook is ze erg interactief met haar volgers, wat het extra leuk maakt!
  3. Bookables 
    photo(14)
    Heather is een erg enthousiaste booktuber wat haar natuurlijk extra leuk maakt om te kijken. Vooral haar unboxings vind ik leuk. Daarnaast is ze wat ouder, maar nog steeds erg geïnteresseerd in YA.
  4. A Clockwork Reader
    photo(19).jpg
    Hannah’s video’s zijn ook zeker aan te raden. Ik vind vooral de video’s waarin ze booksubscription boxes met elkaar vergelijkt erg leuk. Daarnaast vind ik het ook fijn dat ze ook wat minder populaire boeken bespreekt.
  5. Booksandquills 
    photo(37).jpg
    Sanne’s kanaal is ook zeker een van mijn favorieten. Zij komt oorspronkelijk uit Nederland maar woont al een enige tijd in Engeland. Ik vind het leuk dat zij korte maar bondige video’s maakt. Daarnaast geeft ze vaak haar mening over feministische literatuur, wat ook interessant is om naar te luisteren.

 

Wat zijn jouw favoriete booktubers?

 

Love,
Do

(Alle foto’s die ik heb gebruikt zijn afkomstig van het Youtube-kanaal van de desbetreffende personen) 

Geef een reactie

