Toen het donker werd – Simone van der Vlugt

18644906_3

Simone van der Vlugt is een van mijn favoriete Nederlandse schrijfsters en toen zij een nieuw boek uitbracht wilde ik hem meteen lezen. Echter kwamen er in die periode zo veel boeken uit dat ik nu pas aan Toen het donker werd toekwam.

Het fijne aan de boeken van Simone van der Vlugt is dat ze makkelijk weglezen, als je eenmaal bent begonnen wil je het niet meer wegleggen. Ik heb dit boek dan ook in één dag uitgelezen.

Het gaat over Menno die samenwoont met zijn zoon Luuk en vrouw Sacha. Hij komt erachter dat zijn zoon gokschulden heeft en besluit dit voor hem op te lossen.. Echter weet hij niet waar hij nu in terecht is gekomen. Hij houdt dit verborgen voor Sacha, met alle gevolgen van dien.

Ik wil niet te veel vertellen, aangezien ik dan het hele plot prijsgeef, maar als je van literaire thrillers en/of van Simone van der Vlugt haar boeken houdt zou ik dit boek zeker een kans geven.

Wat vind jij van de boeken van Simone van der Vlugt?

Love, Do

Geef een reactie

