Boeken die ik graag nog een keer wil lezen

18298728_1327800000643965_6476664262637912064_n

Er zijn een aantal boeken die ik graag nog een keer wil lezen. Hier zijn verschillende redenen voor. Ik ben allereerst benieuwd of mijn mening tegenover de boeken zijn veranderd zijn, daarnaast ben ik ook benieuwd of ik er nu eventueel positiever tegenaan kijk.

  1. Fangirl – Rainbow Rowell
    Een heel erg bekend en populair boek, maar als ik eerlijk ben herinner ik mij er niet zo heel veel meer van. Ik weet wel dat ik het een ‘wel leuk’ boek vond, niet speciaal dus. Ik ben benieuwd of ik hier nu anders tegenaan kijk!
  2. We Were Liars – E.Lockhart
    Dit boek vond ik echt niet leuk. Ik vond de plottwist stom en vaag. Ik ben benieuwd of ik na het herlezen van dit boek een andere mening heb.
  3. To All the Boys I’ve Loved Before – Jenny Han
    Ik vond het een leuk boek voor tussendoor, maar ik heb er niet echt een ‘positieve’ mening over gevormd. Nu iedereen er zo enthousiast over is en er zelfs al 2 boeken bij zijn gekomen, wil ik hem graag nog een kans geven. Als ik het leuk genoeg vind, zou ik dan zelfs nog de andere twee delen kunnen lezen!
  4. Cinder – Marissa Meyer
    Het is ongeveer 1,5 jaar geleden dat ik dit boek heb uitgelezen, ik weet er dus vrij weinig meer van. Toch wil ik hem graag opnieuw lezen, omdat ik ook erg benieuwd ben naar het vervolg en de rest van de Lunar Chronicles. Dit boek vond ik wel echt supergoed, dus ik zie er naar uit om hem nog een keer te lezen.
  5. I’ll Give You The Sun – Jandy Nelson
    Ook dit boek viel mij een beetje tegen, desondanks wil ik hem graag opnieuw lezen. Heel veel mensen in mijn omgeving vonden het boek namelijk wel erg mooi.

 

Welk boek wil jij graag herlezen?

Love, Do

Geef een reactie

