Reading Challenge #1

on

18095378_409142182787750_7479717839843098624_n

Ook dit jaar doe ik natuurlijk weer mee aan de Goodreads reading challenge. Op Goodreads kun je elk jaar een doel voor jezelf stellen hoeveel boeken je dat jaar wil gaan lezen. Vorig jaar had ik mijn doel op 40 boeken gezet, maar ik heb er toen uiteindelijk 65 gelezen! Ik heb in januari besloten om mijn doel op 50 boeken te zetten, een soort middenweg. Ik zit nu precies op 40% van mijn doel, aangezien ik er 20 van de 50 heb gelezen. Aangezien het nog geen juni is en dus ook nog niet het midden van het jaar, hoop ik mijn doel of zelfs meer te halen.

Hier een lijstje met welke boeken ik tot nu toe heb gelezen:

  1. Jane Casey – Na de brand (4/5)
  2. Astrid Holleeder – Judas (4/5)
  3. J.K. Rowling – Harry Potter and the Order of the Phoenix  (4/5)
  4. Lucie Whitehouse – Before we Met (3/5)
  5. Martje van der Brug – Wat doen we met moeder (2/5)
  6. Marissa Meyer – Heartless (5/5)
  7. Paulien Cornelisse – Taal is zeg maar echt mijn ding (4/5)
  8. Ian McEwan – Atonement (4/5)
  9. Patrick Ness – A Monster Calls (5/5)
  10. J.K. Rowling – Harry Potter and the Half-Blood Prince (5/5)
  11. Phillip Pullman – Northern Lights (The Golden Compass) (4/5)
  12. Adam Silvera – History Is All You Left Me (4/5)
  13. Jet van Vuuren – Papadag (4/5)
  14. Stephanie Garber – Caraval (5/5)
  15. Corinne Duyvis – Op de rand van het niets (4/5)
  16. Robin Roe – A List of Cages (5/5)
  17. Victor Dixen – Phobos (4/5)
  18. Angie Thomas – The Hate U Give (5/5)
  19. Jane Austen – Persuasion (4/5)
  20. Becky Albertalli – The Upside of Unrequited (5/5)

 

Mijn favoriete boeken van dit lijstje zijnThe Hate U Give en A List Of Cages, deze boeker raad ik zeker aan iedereen aan.

Hoeveel boeken heb jij al gelezen in 2017?

Love, Do

Geef een reactie

