Wat ik wil lezen in mei!

on

IMG_4732.JPG

Ik kan niet geloven dat het alweer mei is, de tijd gaat echt zó snel!

Graag wil ik de boeken die ik mei wil lezen met jullie delen. Waarschijnlijk verandert er nog het een en ander, maar een doel is altijd fijn.

Allereerst wil ik graag The Upside of Unrequited lezen. Stiekem ben ik er al in begonnen en hij stelt zeker niet teleur! Daarnaast ben ik erg benieuwd naar The Jewel het boek geschreven door Amy Ewing. Ik heb haar natuurlijk gezien op YALfest en ze kwam echt over als een heel leuk persoon dus ik wilde graag een boek van haar lezen. Ook Lesley Livingston is zó grappig, maar eerlijk gezegd kende ik haar boek niet. Ik wil The Valiant daarom ook snel lezen. Als laatste wil ik For Darkness Shows the Stars van Diana Peterfreund lezen, dit is een retelling van Persuasion en ik ben hier erg benieuwd naar.

Welk boek staat op jou TBR voor mei?

Love,
Do

Geef een reactie

