Boekenhaul April!

on

18162106_1409090699161525_3778686229583757312_n

In april kocht ik zes boeken, waarvan ik er al drie gelezen heb.

Naast de boeken die ik in mijn YALfest goodiebag kreeg, kocht ik in de maand april nog zes boeken. Drie daarvan kocht ik vanwege YALfest en de rest gewoon omdat ik daar zin in had, haha.

Allereerst kocht in bij Donner in Rotterdam – wat trouwens een fantastische boekwinkel is – Persuasion geschreven door Jane Austen, The Upside of Unrequited door Becky Albertalli (dezelfde auteur als van Simon vs.) en The Hate U Give door Angie Thomas. Ik heb The Hate U Give en Persuasion allebei al gelezen en vooral The Hate U Give kan ik zeker aanraden, wat een geweldig mooi boek!

Daarnaast kocht ik Phobos – Victor Dixen, omdat hij natuurlijk aanwezig was op YALfest. Ik vond het een erg vermakelijk boek, alleen onbrak de connectie met de karakters voor mij een beetje. Ik ben wel erg benieuwd naar deel 2.

Toen ik terugkwam van YALfest was ik erg enthousiast over Lesley Livingston en Amy Ewing, als persoon. Ik had eerlijk gezegd geen enkel boek van hen gelezen, dus ik besloot zondagavond meteen The Jewel en The Valiant te bestellen. Helaas waren deze niet te koop op YALfest in het Engels en bij de boekwinkels kon ik ze ook al niet vinden, dus ik besloot ze maar te bestellen! Ik ben er erg blij mee en ik kan niet wachten om er in te beginnen.

Love,
Do

Geef een reactie

