HOTSPOT #1 – Yoghurt Barn

Vandaag wil ik graag een hotspot delen. Veel van jullie zullen het misschien al wel kennen, namelijk Yoghurt Barn. Een leuke plek om te ontbijten, lunchen of gewoon om tussendoor iets te eten. Yoghurt Barn is onder andere gevestigd in Utrecht, Amsterdam, Haarlem, Den Haag, Nijmegen, Den Bosch en Leiden.

Je kunt hier terecht voor yoghurt met verschillende lekkere toppings (o.a. fruit, granola, chocolade), smoothies met de lekkerste ingediënten, acai bowls, koffie & thee en ze verkopen ook taartjes en bananenbrood. Naast de ‘specials’ kun je natuurlijk ook zelf je yoghurt samenstellen, daarnaast heb je ook nog eens de keuze uit verschillende ‘soorten’ yoghurt. Er is zelfs Frozen Yoghurt ❤

Ik ben echt dol op yoghurt, en vooral op de frozen yoghurt dus ik ga hier in de zomer nog vaak komen ben ik bang.

14718268_388762371512779_5513270915955163136_n(1)

Dit is een kleine smoothie genaamd ‘Popeye Power’ gemaakt met Yoghurt, spinazie, mango en bio appelsap. Een kleine smoothie kost €3,95 en een grote kost €5,95. 17586539_269265026863444_4456811658102177792_n

Deze frozen yoghurt heb ik zelf samengesteld met onderin een lepel jam en afgetopt met frambozen en met een lekkere cruncy granola. Hiervoor betaalde ik €4,45. (Een kleine yoghurt kost €3,95 een middel  yoghurt kost €5,25 en een grote yoghurt kost €6,75)

Voor elke extra topping betaal je €0,70. Voor de iets specialere yoghurtsmaken betaal je ook iets extra’s. Voor de BarnYoghurt €0,50, Frozen €0,50, Soja €1, Geiten €1, Acai €2 en Kokos €2.

Het is niet super goedkoop, maar ook niet heel erg duur. Je krijgt wel waar voor je geld, alle toppings zijn vers en dat proef je 🙂

Als je nog nooit bij een Yoghurt Barn bent geweest en yoghurt en/of smoothies heerlijk vindt, zou ik hier zeker een keertje heen gaan!

Love, Do

Geef een reactie

