Wat ik in maart wil lezen

IMG_4581.JPG

Ik maak eigenlijk elke maand een ‘to be read’ lijstje, maar eerlijk gezegd houd ik mij er nooit zo goed aan. Toch besloot ik het nog een keer te doen. Ik hoop dat ik deze keer deze boeken wel daadwerkelijk lees in maart.

Allereerst Scarlet Van Marissa Meyer. Ik heb iets meer dan een jaar geleden het eerste deel Cinder al uitgelezen en ik vond het echt een heel leuk boek. Toch kwam het er maar niet van om Scarlet ook daadwerkelijk te lezen. Nu alle boeken opnieuw in het Nederlands zijn vertaald, hoor ik er weer erg veel over op social media. Een goede reden dus om toch maar aan Scarlet te beginnen.

Ik heb erg veel gehoord over The Golden Compass, daarom wil ik graag het eerste deel in deze serie Northern Lights lezen. Dit is overigens de Engelse versie, de Amerikaanse versie heet daadwerkelijk The Golden Compass. Ik weet niet wat ik kan verwachten, aangezien ik de film ook nog niet heb gezien, maar ik ben zeker erg benieuwd.

Het derde boek dat ik graag wil lezen in maart is History is All You Left Me van Adam Silvera. Dit is nog een redelijk nieuw boek. In Nederland is hij begin februari uitgekomen. Ik heb hier erg goede verhalen over gehoord dus ik ben hier erg benieuwd naar. Ik vind de cover hiervan ook erg mooi.

 

Welk boek wil jij graag lezen in maart?

 

Love,

Do

 

Geef een reactie

