Gelezen in februari

IMG_4576.JPG

In februari heb ik vier boeken gelezen, waarvan een niet op deze foto staat.

Ik hoopte stiekem dat ik iets meer kon lezen deze maand, maar desondanks vind ik vier boeken toch alsnog wel prima. Als eerste las ik natuurlijk Taal is zeg maar echt mijn ding van Pauline Cornelisse. Hierover heb ik al geschreven, dus als je benieuwd bent naar mijn mening zou ik zeker mijn artikel hierover lezen.

Daarnaast las ik Atonement van Ian McEwan. Ik heb hiervoor al Saturday en Nutshell gelezen en ik vind Ian McEwan’s schrijfstijl erg goed, dus ik besloot zijn ‘bekendste’ boek ook maar eens een kans gegeven. Ik moest er eerlijk gezegd wel even inkomen, maar toen ik er eenmaal in zat kon vond ik het verhaal echt mooi en interessant. Dit boek las niet echt snel weg, aangezien het best wel een heftig ondewerp aansnijdt.

Toen vond ik het wel tijd voor een iets ‘luchtiger’ boek, altans dat dacht ik. Ik besloot A Monster Calls van Patrick Ness te lezen, aangezien iedereen hier echt enthousiast over was. Hierover heb ik ook al iets geschreven, dus als je benieuwd bent kun je mijn artikel lezen. Dit boek las wel lekker weg, maar alsnog vond ik het onderwerp best heftig. Zeker een aanrader.

Op de laatste dag van februari las ik Harry Potter and the Halfblood Prince uit van J.K. Rowling. Dit is zeker een van mijn favoriete Harry Potter boeken. Ik ben er nog steeds een beetje van onder de indruk eigenlijk. Als je dit boek, of uberhaupt Harry Potter, nog niet hebt gelezen.. Zeker een aanrader.

 

Dit waren de boeken die ik in februari heb gelezen. Ik vond ze allemaal op zijn/haar eigen manier echt interessant, mooi of bijzonder.

 

Love,

Do

Geef een reactie

