I bought some new books.. Again

Hi 🙂
Vandaag heb ik een tip, gerelateerd aan boeken…

Ik studeer in Utrecht en ik ben op onderzoek uitgegaan naar leuke boekenwinkels in de buurt, aangezien ik dol ben op boeken en lezen. Zo ontdekte ik een tweedehands boekenwinkel genaamd Books4Life, hier worden tweedehands boeken, cd’s, dvd’s en lp’s verkocht. De prijzen variĂ«ren van 0,33 tot 5 euro per boek. Er zijn natuurlijk minder bekende boeken te koop, maar zo zag ik ook redelijk recente boeken liggen. Ik wil jullie graag laten zien wat ik hier zoal heb gescoord!

16465191_1719315691712422_2990234661872992256_n

De eerste keer dat ik hier kwam, keek ik mijn ogen uit, er was zoveel keus! Hierboven zie je welke boeken ik heb gekocht. Allereerst The Secret History geschreven dooro Donna Tartt, dit boek stond al een tijdje op mijn to-be-read list en toen ik hem zag liggen voor maar €1 kon ik hem natuurlijk niet laten liggen. Als tweede heb ik The Hunger Games meegenomen, ik heb deze boeken nog steeds niet gelezen namelijk. Dit is een (redelijk) recent verschenen boek en kostte daarom ook €3. Ook was ik al een tijdje benieuwd naar Taal is zeg maar echt mijn ding en nam deze mee voor €1. Ik heb nog nooit het boek De Aanslag gelezen en toen ik hem zag liggen voor €1 kon ik hem niet laten liggen. Als laatste heb ik de DVD Atonement gekocht, aangezien ik recentelijk het boek heb gelezen en ik nu toch wel erg benieuwd ben naar de film heb ik hem gekocht, deze kostte €3.  Voor vier boeken en een dvd was ik dus maar €9 kwijt!

16584948_1404860842899041_1633185327466151936_n

Afgelopen dinsdag kon ik het niet laten en ben ik nog een keer langsgeweest. Ik heb nu iets minder gekocht. Mij verbaasde het wel dat er zoveel nieuwe titels lagen en dat er nog steeds heel veel keuze is zowel in het Engels als in het Nederlands. Als eerste nam ik The Art of Fielding mee, deze had ik recentelijk aan my Goodreads toegevoegd, omdat het mij een erg interessant boek leek. Toen ik hem zag liggen, nam ik hem natuurlijk meteen mee voor €1. Voor een college dat ik onlangs heb gevolgd moesten wij een kort verhaal lezen van David Sedaris, deze vond ik erg leuk en goed geschreven, dus toen ik dit boek zag wilde ik hem natuurlijk kopen. Me Talk Pretty One Day is een verzamelwerk met allemaal korte verhalen, deze kostte ook €1. Als laatste zag ik About A Boy liggen, ik vind de film met Hugh Grant echt heel erg leuk, dus ik ben ook erg benieuwd naar het boek.

 

Kopen jullie welleens tweedehands boeken?

 

Love, Do

 

One thought on “I bought some new books.. Again

Geef een reactie

