Get to know me TAG

Processed with VSCO with f2 preset

Omdat ik zo lang weg ben geweest, leek het mij wel leuk om een ‘Get to know me’- Tag in te vullen, zo kunnen jullie mij wat beter leren kennen. (en omdat ik het stiekem erg leuk vind om te doen)

Hoe lang ben je?
Ik ben ongeveer 1.76 m.
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?
OMG, het heeft gesneeuwd.
Waar ben je op dit moment?
In mijn kamer, ik zit op een stoel aan de tafel.
Single/Relatie? 
Single
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig
Zorgzaam, vriendelijk en stil.
Guy-/Girlcrush: 
Michiel Huisman, Ryan Gosling, Emma Stone en Samira Wiley
Wat zou je op dit moment graag willen?
Een leuke bijbaan.
Wat is je doel van het leven?
Gezond zijn, een leuke baan hebben en een goede band met mijn familie houden.
Waar ben je bang voor?
Horrorfilms (geesten etc.) en vogels.
Heb je je rijbewijs?
JA ❤
Nagellak of lipstick?
Lipstick ❤
Wil je ooit gaan trouwen?
Ik weet het nog niet.
Ben je een healthy-freak?
Ik denk het wel, haha. Ik denk altijd wel goed na over wat ik eet.
Wat voor kleur haar/lengte heb je?
Halflang bruin haar.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik wil graag het Too Faced Peach Palette en ik wil graag een trui die ik over blousjes aankan doen.
Heb je tattoos/piercings?
Twee oorbel gaatjes en een helix.
Draag je een bril?
Ja, wel afgewisseld met mijn lenzen.
Wat is jouw perfecte pizza?
Een pizza met veel groentes en geen kaas.
Wat is je favoriete eten/drinken?
Mijn favoriete drinken is water afgewisseld met thee. Mijn favoriete eten is denk ik soep én dan vooral verse tomatensoep.
Wat is je favoriete parfum?
Poison Girl van Dior.
Wat is het laatste wat je kocht?
Boodschappen: yoghurt, brood, italiaanse kruiden en avocado.

2016-04-23-08-52-13
Wat deed je vanochtend om 8:00?
Mijn kamer opruimen..
Favoriete ijsje?
Yoghurt of kokos ijs <3.
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik sta altijd vroeg op.
Met hoeveel kussens slaap jij?
1
Ben je een ochtend of een avond persoon?
Ochtend, ik ben altijd vroeg wakker en ik ben s’avonds vaak moe en heb ik nergens geen zin meer in.
Ben je geordend of rommelig?
Ik hoop geordend.
Wat wil je op dit moment graag zien?
Qua films? Manchester to the Sea en La La Land.
Qua weer? ZON <3.
Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben?
Wat een moeilijke vraag, over tien jaar ben ik al 31 jaar. Ik hoop dat ik dan afgestudeerd ben (anders is er iets misgegaan..), een leuke baan heb en een leuk huis en wie weet een leuke man/vriend.
Wie mis je op dit moment?
Niemand. Als ik iemand moest opnoemen denk ik mijn moeder en vriendinnen van vroeger.
Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? 
Ehm, heb ik niet echt. Als ik iets moet zeggen zeg ik maar mijn ogen (cliché)
Ben je verlegen?
Ja.
Heb je een accent?
Ik denk dat ik wel een accent heb. (Ik kom uit het oosten dus dat kun je meestal dan wel horen).
Heb je zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een zusje van negentien jaar.
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit?
Dat verschilt erg. Als ik naar school moet: Ontbijten, iets doorlezen voor school, naar school gaan, opdrachten maken en eten? Tussendoor doe ik ook nog leuke, ontspannende dingen.

 

Ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden. Ik heb deze tag van het internet gehaald dus ik weet eerlijk gezegd niet wie hem begonnen is. Wie is jouw girl/guy crush?

 

Love, Do

Geef een reactie

