Zoomblack en Magneta

IMG_2443

Onlangs heb ik twee nieuwe producten van MAC gekregen. Ik kreeg een lippotlood van mijn ouders en van mijn tante kreeg ik een mascara.

Ik ben vooral gek op MAC vanwege haar lipsticks. Ook heb ik een oogschaduwpallete van MAC en een concealer. Voor de rest had ik nog geen producten van het merk in mijn bezit. Eigenlijk koop ik meestal mijn mascara’s gewoon bij de kruidvat. Ik ben niet zo kieskeurig wat mascara’s betreft. Ik koop gewoon een mascara met goede recensies en die een beetje betaalbaar is. Ik heb helemaal geen ervaring met lippotloden, ik gebruik meestal gewoon een lipstick of lipbalm zonder lippotlood.

Ik heb de Zoom Lash Mascara Volume Instantané in de kleur Zoom Black gekregen. Op de website van MAC staat het volgende beschreven over deze mascara:
Deze mascara biedt onmiddellijk meer volume, zorgt voor indrukwekkend lange en krullende wimpers en maakt ze in een oogwenk voller! Het precisieborsteltje glijdt moeiteloos over de wimpers en creëert in één handomdraai een prachtige, zijdezachte dekking. Maakt geen vlekken en houdt lang!”

2015_08_03

Ik vind de mascara erg fijn in gebruik, hij klontert niet en is intens zwart. Daarnaast maakt hij mijn wimpers langer en geeft hij ze meer volume. Als deze mascara waterproof was, was deze mascara perfect voor mij. De prijs van deze mascara viel me op zich nog best wel mee. Hij kost €18,50 voor 8g. Tegenwoordig kosten de mascara’s van Max Factor ook ongeveer zo veel, dus ik vind het niet overdreven duur.

Ook kreeg ik van mijn ouders een lippotlood. De man die hen hielp, zei dat dit lippotlood perfect zou staan in combinatie met de lipstick van Miley Cyrus Viva glam. In eerste instantie zag ik dit niet echt, toen ik het lippotlood uitprobeerde op mijn hand, maar toen ik hem samen met de lipstick aanbracht op mijn lippen begreep ik wat de man bedoelde. Het staat echt heel mooi en het is ook wat “netter” aangebracht. Dit komt doordat je met het lippotlood een lijntje om je lippen aanbrengt en deze inkleurt met de lipstick.

De kleur die ik heb is Magneta, een erg mooie paarse kleur. Dit lippotlood bevat 1.45g en kost €15.50. Dit vind ik persoonlijk wel wat aan de dure kant, aangezien ik het meer als een  extra-product zie. Ik zou dit lippotlood niet alleen gebruiken, maar alleen in combinatie met de lipstick. Ik vind het product alleen namelijk niet echt fijn aanvoelen op mijn lippen en het is erg lastig om aan te brengen. (op de foto hierboven heb ik een poging gedaan tot het netjes aanbrengen van enkel het lippotlood)

Zowel het lippotlood als de mascara bevallen mij erg goed. Ik zou persoonlijk alleen niet zo veel geld uitgeven aan een lippotlood, maar ik vind het toch erg leuk om dit lippotlood een keer te proberen.

Liefs,
Do

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. José schreef:

    Mooie kleur lippotlood! Het ziet er goed uit. 🙂

    Like

Geef een reactie

