Efteling

IMG_2433

De eerste dag van augustus besloten mijn ouders, mijn zusje en ik een dagje naar de Efteling te gaan. Het was de laatste dag van de vakantie voor mijn ouders, dus vonden zij het wel een leuk idee om dit goed af te sluiten met een dagje Efteling.

Het was erg druk, want het was natuurlijk erg mooi weer. Daarnaast is het natuurlijk vakantie en is het park op zaterdag extra lang geopend. Rond elf uur waren wij in het park en besloten meteen richting de Droomvlucht te lopen. Hier was de wachttijd ongeveer 45 minuten, wat nog mee viel. De populairste attracties, zoals de nieuwe Baron hadden grotendeels een wachttijd van meer dan 1.5 uur.

Ondanks de drukte, de warmte en de lange wachttijden hebben we toch een erg leuke dag gehad in de Efteling. Het blijft magisch leuk, ook al ben ik geen kind meer.

Ik heb ook een aantal foto’s gemaakt die ik graag wil delen.

IMG_2352 IMG_2355 IMG_2358 IMG_2362 IMG_2364 IMG_2366 IMG_2371 IMG_2372 IMG_2378 IMG_2381 IMG_2382 IMG_2393 IMG_2394 IMG_2395 IMG_2414 IMG_2419 IMG_2432

Rond drie uur hadden we het wel weer gezien, het was te druk. De wachtrijen waren erg lang, wij hadden niet zo veel zin om twee uur in de rij te staan. Het was een leuke dag, het park is erg mooi aangelegd met mooie bloemen en bomen.

Liefs, Do

One thought on “Efteling

Geef een reactie

