Zomer favorieten

IMG_2330

In de zomer gebruik in andere producten dan in de winter. In de winter ga ik vaak voor een wat heftigere ooglook met donkere lipstick. In de zomer heb ik hier helemaal geen zin in en kies ik vaak voor wat minder make-up.
In deze post laat ik graag zien welke producten favoriet zijn tijdens de zomer.

Catrice oogpotlood 180 Too Cool For Pool – Meestal gebruik ik alleen wat mascara als het erg warm is. Als ik toch een kleurtje wil toevoegen, kies ik vaak voor deze van Catrice. Dit is een vrolijk, turquoise oogpotlood. HIj werkt fijn en geeft een goed pigment af.

HEMA Soft matt lipbalm in 02 en 07 – Ik ben ook fan van de lipbalms van HEMA. Ze kleuren zijn erg mooi intens, ze dekken goed en de prijs is ook erg fijn. Het aanbrengen gaat ook erg gemakkelijk, ideaal voor een warme dag.

RITUALS sun protection face cream – Dit is een zonnebrand speciaal voor het gezicht, ik vind hem erg fijn. Hij is niet vet en doet zijn werk goed. Mijn neus verbrand nogal snel, dus als ik de zon in ga smeer ik me goed in met deze zonnebrand en ik kan er weer tegenaan!

KIKO blush 01 Deluxe Coral – Deze veelzijdige blush pak ik er heel vaak bij in de zomer, hij geeft een subtiel kleurtje en geeft een mooie glans. Hij is enorm gepigmenteerd, dus je hoeft niet te veel aan te brengen.

Garnier micellaire water- Dit product was/is een enorme hype op het internet. Ik besloot deze ook maar eens aan te schaffen. Ik heb er nog geen spijt van gehad. Het product is fijn in gebruik, verwijderd al mijn waterproof make-up en is ook nog eens heel zuinig. Hij prikt niet in mijn ogen en heeft een neutrale geur. Een top product, wat mij betreft.

Chloé parfum – Deze parfum doet mij aan de zomer denken, ik kreeg hem voor mijn verjaardag en sindsdien draag ik hem heel vaak. Ik wissel natuurlijk af met mijn andere parfums, maar meestal kies ik voor deze. Hij is lekker fris, zomers en perfect voor een warme zomerdag.

Dit zijn mijn favoriete producten van de zomer, ik ben erg benieuwd naar jullie favorieten!

Liefs,
Do

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. jannekesworld schreef:

    Erg leuke favorieten!

    Like

  2. Kelly | Pluiskonijn.nl schreef:

    Mijn favoriet is toch wel lippenbalsem en mascara, ik kan echt niet zonder deze twee. Natuurlijk op een dag met veel zonnestralen ben ik ook dol op mijn zonnebrandcréme;)

    Like

Geef een reactie

