Elle girl + twee gratis Essence nagellakjes!

IMG_2305

Een aantal jaar is Elle girl niet meer verschenen, sinds kort is Elle girl weer terug! Het nieuwe magazine ligt al een aantal weken in de winkel, dus ik was toch best nieuwsgierig geworden. Toen het blad er een aantal jaren geleden nog was, vond ik het een erg leuk blad. Wat mij ook aantrok, is dat je bij deze editie van de Elle girl ook nog eens twee gelnagellakjes van Essence cadeau krijgt.

Eerlijk gezegd vind het blad een beetje kinderachtig, tenminste voor mij. Ik ben nu twintig en lees graag LINDA. meiden, Cosmopolitan en Glamour. In dit blad staat een interview met Be Brave, er staan genoeg lifestyle artikelen in en er staan ook interviews in met familieleden van Bekende Nederlanders. Persoonlijk deed het mij een beetje denken aan een mix van de Girlz, Hitkrant en Cosmogirl. Ik denk dat dit blad echt gericht is op meisjes, niet echt op jongvolwassenen.

Over de nagellakjes die erbij zaten ben ik redelijk enthousiast. Ik koop de laatste jaren steeds minder nagellak, maar toch vind ik het leuk om af en toe een leuk, vrolijk kleurtje op mijn nagels te hebben.

Bij deze Elle girl zaten twee nagellakjes, een altijd goede rode kleur en een glitterlakje. Ik heb zelf geen topcoat die bedoeld is voor gelnagellak, dus ik heb ze hier dan ook niet bij gebruikt. Ik vond de houdbaarheid een beetje tegenvallen, vooral de rode kleur begon na één dag al te chippen. Dit kan natuurlijk aan mijn nagels liggen, maar persoonlijk vond ik het voor een gellak erg snel. De glitterlak ging wat langer mee, maar dit is natuurlijk ook minder opvallend aangezien het meer een topcoat is.

2015_07_15

De rode kleur heet 17 juicy love en de glitterkleur heet 06 space queen.

Mocht je deze nagellakjes erg mooi vinden en zin hebben om een luchtig tijdschrift te lezen, dan zou ik zeker even naar de winkel gaan om de Elle girl aan te schaffen.

Liefs,
Do

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. Letssparkling schreef:

    Die rode kleur van het nagellakje vind ik echt mooi! Jammer dat hij zo snel ging chippen.. Hij lijkt me namelijk ook erg leuk staan met het glitterlakje eroverheen! 😉 XX

    Like

Geef een reactie

