Aankopen 1+1 gratis op ALLE make-up bij Kruidvat

on

IMG_2343

Vandaag, morgen en zondag is het weer zover: 1+1 gratis op ALLE make-up bij de Kruidvat! Dit is de kans om je favoriete mascara te kopen of om een geheel nieuw product uit te proberen.


Vanochtend besloot ik om gebruik te maken van deze actie. Ondanks dat ik niets nodig had, kwam ik toch met een aantal spullen thuis. Het was nog best wel rustig en de meeste producten waren nog op voorraad. De kans is groot dat dit later op de dag niet meer het geval is.

Ik wil graag mijn aankopen laten zien, ook zal ik erbij zetten wat mijn eerste indruk is.

IMG_2345

Rossetto, seductive pink, Karate with Bronze Lee en Master precise liquid eyeliner.

Als eerste wilde ik graag een nieuwe eyeliner proberen, maar ik wist eigenlijk niet zo goed welke. Ik hoorde een aantal goede ervaringen over de master precise liquid eyeliner van Maybelline New York. Normaal gesproken kost deze eyeliner €9,49. Dit vond ik toch té duur om zo maar even te kopen. Ik heb hem geprobeerd en hij werkt voor mij heel fijn. Hij is niet super zwart, maar dit is ook geen eis voor mij. Het enige minpuntje wat ik zo kan bedenken, is dat hij niet waterproof is. Dit staat ook niet op de verpakking en is dus ook logisch. Als je opzoek bent naar een prima eyeliner, die niet waterproof is, kan ik deze aanraden.

Op verschillende beautyblogs zag ik de Max Factor blushes al voorbij komen, alleen vond ik €12,99 best een groot bedrag voor een blush. Deze acties natuurlijk hét moment om zo’n blush te proberen. Ik koos voor de kleur 15 seductive pink. Ik ben erg blij met deze kleur, hij is echt prachtig! Wie weet ga ik nog even terug om de andere kleuren ook even te proberen.

Een mooie lipstick kan ik eigenlijk nooit weerstaan. Ik besloot eens bij Rimmel te kijken, aangezien ik goede ervaringen heb met lipsticks van dit merk. Ik ging voor de kleur 08 Rosetto uit de Kate Moss lijn. Het is echt een my lips but better kleurtje, daar ben ik echt dol op. Hij ruikt lekker, dekt goed en blijft (zo ver ik nu kan oordelen) lang zitten. Dit is een lipstick die ik zeker vaak ga dragen, als ik geen zin heb ik een uitgesproken kleur. Normaal gesproken kost deze lipstick €9,99.

Als laatste moest ik natuurlijk nog iets kiezen, anders zou het zonde zijn. Ik besloot voor een eye penicl te gaan. Ik zocht een neutrale kleur, die bij elke make-up look goed past. Ik kwam de kleur 040 Karate With Bronze Lee tegen van Catrice. Ik vind hem erg mooi en hij brengt erg fijn aan. Helaas gaat deze uit het assortiment, daarom kostte deze ook maar €2,39.

Al met al was ik €17,43 kwijt, voor vier mooie producten vind ik dit goed te doen.

De actie geldt nog tot en met zondag, dus als je nog iets nodig hebt of iets nieuws wilt proberen, sla je slag!

Liefs,

Do

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. jannekesworld schreef:

    Leuke aankopen! Ik heb vandaag ook een paar dingen ingeslagen! 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. sherry schreef:

    Die liquid eyelilner wil ik ook graag hebben. Mooie aankoopjes heb je gedaan.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

