Gelezen boeken in 2015 #2

IMG_2265

Een tijdje geleden maakte ik een blogpost over mijn gelezen boeken in 2015. Sinds die tijd heb ik weer een aantal boeken gelezen die ik graag wil delen. Ik heb over de meeste boeken al iets geschreven, mits ze mij goed zijn bevallen.

A book with a long title – How to build a girl – Caitlin Moran

A non-fiction book – Londoners – Craig Taylor

A book by a female author – To all the boys I’ve loved before – Jenny Han

A book based on a true story – On top – Anna Nooshin

A book with a one world title – Rooftoppers – Katherine Rundell

A book by an author you’ve never read before – All the bright places – Jennifer Niven

A book with more than 500 pages – All the light we cannot see – Anthony Doerr

A book with a color in the title – Red Queen – Victoria Aveyard

A book published this year – Central Park – Guillaume Musso

Mijn favoriete boeken hiervan zijn All the bright places en Central Park. Ik ben over beide boeken erg enthousiast. All the bright places is echt een zielig, meeslepend verhaal, terwijl Central park een echte psychologische thriller is. Het minst leuk vond ik How to build a girl, ik vond het verhaal niet echt interessant en ik wachtte eigenlijk de hele tijd totdat er iets zou gebeuren, wat het leuker zou maken.

Liefs,
Do

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. thebeautynary schreef:

    Wauw jij leest snel! Ik had in het begin van dit jaar een goal gesteld voor mezelf, maar ik heb helaas nog niet veel boeken kunnen lezen! 😦

    ~ Hannelore

    Liked by 1 persoon

  2. Maaike schreef:

    Leuk om te lezen! On Top van Anna Nooshin heb ik ook gelezen, geweldig boek ❤

    Like

Geef een reactie

