HEMA – Soft matt lipbalms

IMG_2253

Hema wordt steeds populairder, ook op het gebied van beauty. Hema heeft natuurlijk al een hele lange tijd cosmetica in haar vaste assortiment, maar eerlijk gezegd trok mij dit niet zo.

Totdat ik hoorde dat er ook HEMA. beauty counters kwamen, het hele assortiment werd omgegooid en er kwamen mooie producten voor terug. (dit is al een tijd geleden)

Sinds kort zijn de lipbalms weer erg populair en Hema kon dan ook niet achterblijven en introduceerde zowel matte als glanzende lipbalms. Ik heb drie van deze lipbalms gekocht, en ik ben er erg enthousiast over. Ik kocht de kleuren die mij het meeste aanspraken, het mooiste eruitzagen en die ik zeker zou gebruiken.

Ik heb de kleuren 02, 06 en 07 meegenomen en ik heb ze getest! Ik heb er voor het eerst (!) ook swatches op mijn lippen bijgevoegd. Ik ben eerlijk gezegd nog niet helemaal tevreden met het resultaat, het zit niet echt netjes op mijn lippen zie ik nu. Dit is iets waar ik aan wil werken, maar ik vind het toch wel een toevoeging, aangezien je zo kan zien hoe de kleuren op mijn lippen eruit zien.

2015_07_04

Hierboven de swatches op mijn lippen. (02,06 en 07)

Ik ben erg tevreden over de lipbalms. Ze blijven erg lang zitten en overleven zelfs een maaltijd. Ook ruiken ze lekker, ze hebben een beetje een zoete geur. Daarnaast brengen ze ook nog eens heel gemakkelijk aan en zijn ze budgetproof! Voor een lipbalm betaal je namelijk €3,50, dit vind ik helemaal niet veel. Vooral voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt 🙂

Liefs,
Do

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Miss Curly schreef:

    Ja echt super leuk al die make up producten van de Hema, vooral de lipsticks! Ik die 02 wil ik al een tijdje kopen maar is overal bij mij in de stad uitverkocht…

    Like

  2. robin schreef:

    wauw wat een pigment, erg mooi!

    Like

Geef een reactie

