Budgetparfum van de Kruidvat

IMG_2124

Op een aantal blogs zag ik dat Kruidvat ook parfums verkoopt, van het “eigen merk”. Dit hebben ze natuurlijk al een tijdje, maar elk seizoen komen er een aantal geuren bij. Kruidvat brengt deze parfums uit onder de naam: The Master Perfumer. Eerlijk gezegd ga ik liever altijd voor de parfums die wat bekender zijn, eigenlijk best raar.. Je betaalt immers ook voor het merk. Ik ben dol op parfums van Marc Jacobs en Gucci. Toch raakte ik nieuwsgierig door de positieve reacties op de Kruidvat parfums.

Ik heb het parfum gekocht dat mij het meeste aansprak. De naam van het parfum is: Iris No 39. Alle parfums van Kruidvat zijn Eau de Toilette, dat is ook logisch voor zo’n lage prijs! Ik kocht de “kleinere” variant, aangezien deze mij wel handig leek voor onderweg. In de kleine variant zit 15 ml en kost €3,49 en in de grotere variant zit 50 ml en kost €7,99. Allebei erg goedkoop en het geurtje is ook nog eens erg lekker.

Iris No 39 ruikt erg lekker, velen zeggen dat dit een dupe is van La vie est belle van Lancome. Ik heb deze geur zelf niet, dus ik kan dit niet beamen. Al kost de kleinste variant van La vie est belle ruim vijftig euro, denk ik dat je dan toch beter voor de variant van Kruidvat kunt gaan.

Iris is een mix van iris, patchoeli en muskus. Muskus is een van mijn favoriete geuren, meestal vind ik een parfum wel lekker als deze geur er in verwerkt zit. De “Iris” die erin verwerkt zit, maakt de parfum wat bloemeriger, Prada gebruikt ook vaak Iris in haar pafrums, dus als je de parfums van Prada lekker vindt, zul je deze ook wel waarderen. De patchoeli maakt het geheel wat kruidiger, patchoeli is namelijk een kruidige, aardachtige plant. Patchoeli is de meest gebruikte geur in wierrook.

IMG_2133

Ik kan dit parfum zeker aanraden, het ruikt lekker en is ook nog eens super budget. Daarnaast vind ik de kleinere verpakking ook erg handig voor onderweg.

Liefs, Do

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Lyanne schreef:

    Wat handig! Helemaal om even snel in je tas te doen voor onderweg. 🙂

    Like

  2. Lisa Heleen schreef:

    Echt elke keer als ik Kruidvat binnenga, vergeet ik bij deze parfumlijn te kijken! Ziet er super schattig uit, fijne prijs en ook nog eens lekkere geuren (als ik anderen mag geloven!).

    Like

Geef een reactie

