DIY – lijstjes van de Action

on

IMG_2150

Al een tijdje wilde ik graag wat nieuwe lijstjes in mijn kamer hangen. Ik vind foto’s en schilderijen altijd erg leuk staan, het geeft toch net wat meer “kleur” aan mijn kamer. Afgelopen maandag had ik een dag vrij van mijn werk en besloot ik naar de action te gaan.

De Action is niet bepaald mijn favoriete winkel, het is er vaak druk en meestal kom ik toch alleen met “troep” thuis. Dit keer viel het mij enigszins mee, het was druk.. Maar ik heb mijzelf kunnen inhouden en ik heb alleen hetgeen gekocht waar ik voor kwam.

Ik kocht namelijk een fotolijstje en een canvasdoek. Het canvasdoek kostte nog geen euro en het fotolijstje koste rond de een á twee euro.

Op het canvasdoek besloot ik met een sharpie (met een dikke zwarte stift kan het natuurlijk ook) een quote te schrijven. Het is nog niet perfect geschreven, maar dat maakt mij niet echt uit. Ik besloot voor de quote: Travel, explore, live te gaan. Mijn droom is om zo veel mogelijk te reizen, dingen te ontdekken en natuurlijk van het leven te genieten. De rest van het canvasdoek heb ik gewoon wit gelaten, ik vind quotes op een rustige achtergrond namelijk het mooiste. Dit “doek” staat erg leuk in mijn kamer, tussen de wat drukkere lijstjes met foto’s erin.

Daarnaast kocht ik een fotolijstje, ik had al een tijdje het idee om daar herinneringen aan Londen in te stoppen. Londen was mijn eerste citytrip zonder ouders en ik heb er heel erg van genoten. Ik vind het leuk om daar vaak aan terug te denken, dus verzamelde ik allerlei dingentjes die mij aan Londen deden denken. Ik printte twee foto’s uit in zwart-wit (helaas hebben wij geen kleurenprinter). Ik knipte een plattegrond van Londen uit, plakte daar een paar Britse muntstukken op en een speldje met de Engelse vlag. Het snoeppapiertje deed mij ook erg denken aan Londen. Ik kocht dit op het station, ik dacht lekker een mango-koekje.. Wat bleek het was een fruitsnoepje, met een soort jelly-achtige structuur.. Niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar wel lekker.

Zo zie je maar dat je voor weinig geld ook leuke dingen voor in huis kunt creëren. Voor deze twee lijstjes was ik bij elkaar nog geen drie euro kwijt. Het is ook nog eens heel leuk om te doen, aangezien je creatief bezig bent. Ik ben geen expert op het gebied van DIY’s en ik ben ook niet mega-creatief, maar ik vond het toch leuk om te delen.

Liefs, Do

3 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Eline Blaise schreef:

    Oh heb je mooi gemaakt!

    Like

    1. dominds schreef:

      Dankjewel 🙂

      Like

  2. Maaike schreef:

    Wat ziet dat er leuk uit zeg! ❤

    Like

Geef een reactie

