Blush makes me more confident

IMG_2105

Sinds een aantal maanden gebruik ik naast mijn dagelijkse make-up – zoals mascara, eyeliner, concealer etc. – ook graag blush. Eerst wist ik nog niet zo goed wat ik er nou precies mee moest. Ik had niet de juiste kwast voor het aanbrengen van blush, dus meestal liet ik het weg.

Toch besloot ik, toen ik een keer een wat uitgebreidere make-up look wilde maken, blush op te doen. Ik had inmiddels een wat betere kwast gevonden, dus aanbrengen moest geen probleem meer zijn.

Sinds die dag gebruik ik élke dag blush, zonder blush voel ik me toch een beetje “naakt”. Ik ben van mijzelf best wel bleek, met wat blush op krijg ik een gezonder kleurtje op mijn wangen. Ik begon mijn blush-collectie met een budgetvariant van Catrice, aangezien ik toen nog niet zeker wist of het iets voor mij zou zijn. Het is dan natuurlijk jammer om meteen al een blush van een high-end merk te proberen.

Ik laat graag mijn favoriete blushes zien, helaas heb ik geen swatches aangezien de kleuren helemaal wegvielen op mijn camera.

2015_06_20

Hierboven zie je de blushes die ik het meest gebruik en dus ook mijn favoriet zijn.

Linksboven is mijn eerste “echte” blush, deze is van Catrice in de kleur 070 Iced Caramel Macchiato. Ik vind de namen van Catrice altijd erg leuk en origineel bedacht. Deze blush is best subtiel en is perfect voor elke dag.

Daarnaast zie je een blush van MAC, dit is mijn eerste MAC blush. Dit is ook best een subtiele kleur, maar hoe meer je aanbrengt hoe intenser de kleur wordt. Dit is de kleur Coppertown en het is een matte blush.

Linksonder is mijn meest nieuwe blush, deze is van KIKO. Ik kocht hem in Londen en ik ben er verliefd op. Hij brengt fijn aan en heeft een mooi kleurtje. De verpakking vind ik persoonlijk wel ietwat onhandig, maar ik doe toch meestal thuis mijn make-up in plaats van onderweg. Dit is een baked blush in de kleur 01 Deluxe Coral.

Rechtsonder zie je nog een blush van KIKO, deze kocht ik vorig jaar op vakantie in Spanje. Eigenlijk kocht ik deze meer in een opwelling en omdat hij in de sale was. Hij bevalt me erg goed, hij lijkt een beetje op de bekende blush van NARS (Orgasm) of die van Sleek (Rose Gold). Deze gebruik ik als ik net wat meer glans en glitter op mijn wangen wil. Deze heet 05 Sound Coral en is van de limited edition lijn van KIKO. (Rock Attraction)

Dit waren mijn favoriete blushes, ik ben erg benieuwd wat jouw favorieten zijn!

Liefs, Do

4 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Beyoutifool schreef:

    Ooh ze zijn allemaal zo mooi :)!

    Like

  2. rachelkromdijk schreef:

    prachtige blushes zeg en ik ben het helemaal met je eens

    Like

  3. svenja schreef:

    Wauw, wat een pracht exemplaren heb je! Ik kan echt niet zonder blush ❤ Mijn favoriete blushes van het moment zijn die van MAC uit de mineralize lijn, die hebben zo een mooie glans. De kleur 'New Romance' draag ik het liefst!

    Like

  4. dominds schreef:

    Dankjewel! New Romance lijkt me ook erg mooi 🙂

    Like

Geef een reactie

