I take my camera everywhere

IMG_2022

Sinds ik een spiegelreflexcamera heb, wil ik mijn camera het liefst overal mee naar toe nemen. Dit is niet altijd even handig, aangezien hij natuurlijk niet zo compact en klein is als bijvoorbeeld een mobiel. Daarnaast is het belangrijk dat hij goed beschermt blijft en dat hij droog blijft als het gaat regenen.

Voorheen droeg ik mijn cameraย altijd mee in mijn iets te kleine cameratas, deze had ik destijds gekocht voor mijn andere camera (deze heeft had het uiterlijk van een spiegelreflex, alleen dan zonder de lens). Deze werd toch echt te klein voor mijn geliefde Canon en eerlijk is eerlijk, cameratassen zijn nou niet bepaalt mooi.

Al een paar weken was ik opzoek naar een mooie, stevige, betaalbare cameratas. Totdat ik een leuk exemplaar tegenkwam op Misstella.nl, dit is een (verzamel)website, waar ze naast tassen ook kleding en accessoires verkopen.

IMG_2024

Hier zag ik een mooie cameratas, ik twijfelde geen moment en bestelde hem. Twee dagen later had ik hem binnen. Ik ben er erg blij mee. Hij kostte โ‚ฌ39,95, is helaas niet echt leer, maar toch ziet hij er stevig uit.

De afmetingen van deze tas zijn: L 28 cm / B 14 cm / H 24 cm.

Mijn camera past er niet recht in, watย best jammer is. Hij past er wel schuin en op de kop in. Hij is goed beschermd door het dikke stoffen binnenlaagje. Ik kan er zelfs nog een extra lens, oplader en ander snoertje in kwijt.

Ik ben er erg blij mee, zo kan ik mijn camera meenemen en ziet mijn tas er ook nog eens leuk uit. Ik denk dat ik hierdoor mijn camera steeds vaker mee pak. Ik kan dan eventueel geld en mijn mobiel er ook nog bij in stoppen, zo hoef ik niet een extra tas mee te nemen.

Liefs, Do

3 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Chahrazad schreef:

    Wat een leuke cameratas! Het liefst neem ik mijn camera ook altijd mee, maar hij is daar net te zwaar voor.

    Liked by 1 persoon

  2. Natiza schreef:

    Hij ziet er wel echt super leuk uit! ๐Ÿ™‚

    Like

  3. Iris music schreef:

    Die tas ziet er erg mooi uit

    Like

Geef een reactie

