Mijn favoriete Instagram accounts

Instagram is mijn favoriete social media kanaal. Ik vind het erg leuk om hier doorheen te scrollen, om te zien wat iedereen aan het doen is of aan het doen was. Daarnaast staan er prachtige foto’s op, van steden over heel de wereld. Zelf heb ik twee instagram accounts, namelijk mijn privé account en een boeken instagram. Daar deel ik alle boeken die ik heb gelezen, zelf vind ik dit namelijk altijd erg leuk om te zien en het geeft weer inspiratie voor nieuwe boeken die ik kan gaan lezen.

Op mijn persoonlijke account volg ik rond de 160 mensen, hiervan laat ik vandaag mijn favorieten zien.

# @scotch_officialScreenshots
Dit is het instagram account van de bekende modewinkel Scotch en Soda, mijn favoriete merk. (de damesvariant heet Maison Scotch) Dit account post leuke outfit-inspiratie, nieuwtjes en events. Erg leuk en de foto’s zijn vaak erg mooi. Daast re-grammen ze ook vaak foto’s van mensen die outfits hebben met de hashtag van het merk. Dit vind ik persoonlijk erg inspirerend, want zo kun je weer nieuwe ideeën voor je outfits bedenken.

# @Epicreads

Screenshots1

Dit is mijn favoriete bookstagram (boekeninstagram). Dit account post allemaal foto’s van boeken en posten wat lezers op dit moment lezen. Daarnaast houden ze je op de hoogte van nieuwe Engelse boeken. (meestal Young-Adult) De foto’s zijn altijd erg mooi en orgineel, zo krijg ik weer inspiratie voor mijn instagram foto’s .

# @Howutakeit

Screenshots2

Dit is een fotografie instagram uit van een jongen uit New York, hij maakt de prachtigste foto’s van New York. Ik vind dit account erg leuk en de foto’s die hij maakt zijn echt geweldig, mijn droom is om zulke mooie foto’s te kunnen maken. (en het liefst dan ook in New York, haha)

# @tartecosmetics

Screenshots4

Op dit account staan echt de prachtigste make-up looks, soms ietwat too much (wat mij betreft), maar desalniettemin erg mooi om naar te kijken. Ik heb zelf nog geen enkel product van Tarte, maar als ik naar de foto’s kijk, zou ik graag een aantal lippenstiften en oogschaduws willen aanschaffen. Daarnaast regrammen ze ook vaak looks van mensen die hun producten hebben gebruikt en komen er nieuwtjes op hun instagram te staan.

# @cosmopolitan_nl

Screenshots3

Cosmopolitan vind ik altijd erg leuk om te lezen. Zij doen ook erg veel met social media, zij zijn erg actief op zowel Facebook als op Instagram. Op Facebook staan ze vooral bekend om de grappige lijstjes, maar op instagram posten ze motiverende quotes en grappige plaatjes. Ik vind dit een erg leuk account om te volgen, vooral omdat er soms best herkenbare dingen tussen staan.

Dit waren mijn vijf favoriete Instagram accounts, daarnaast vind ik het ook altijd erg leuk om naar de foto’s van bekende bloggers te kijken. Vooral @veracamilla, @serenaverbon en @misslipgloss maken vaak erg mooie foto’s!

Wat is jou favoriete Instagram account?

Liefs, Do

One thought on “Mijn favoriete Instagram accounts

Geef een reactie

