See By Chloé ~ Eau Fraîche

IMG_1962

Voor mijn verjaardag mocht ik een nieuwe parfum uitkiezen. Nadat ik héél erg veel geuren had geroken, kwam ik uit op Eau Fraîche van See By Chloé. Over de originele variant las ik al veel positieve reacties, maar ik vond hem toch niet echt iets voor mij. Toen besloot ik de Eau Fraîche versie te ruiken, ik was meteen verkocht. Wat een heerlijke geur.

Zoals de naam al verklapt, is dit een frissere geur dan de originele See By Chloé. Wat mij betreft is deze geur dus perfect voor de lente en de zomer.

Dit parfum wordt beschreven als een modern bloemenboeket. De geurnoten liegen er ook niet om. De eerste noten zijn waterhyacint vermengd in het hart met appelbloesem en jasmijn. De basisnoot van deze geur is vetiver (een grassoort uit India) , dit geeft de geur basis en karakter. Deze geur is zacht en doet mij denken aan een heerlijke lentedag in Parijs.

Het flacon is ook wat zomerse dan het originele parfum. Het is schattig roze gecombineerd met rode letters. Verder is het flesje best simpel, maar toch chique en het straalt luxe uit.

Eerlijk gezegd vond ik de prijs van dit parfum nog best wel meevallen, aangezien geuren al snel tegen de zestig of zeventig euro zijn. Dit parfum kostte ongeveer vijfenveertig euro, je krijgt dan wel een flacon van 30 ml. Ik vind dit persoonlijk genoeg, zo kan ik ook nog afwisselen met mijn andere geuren.

Ik ben erg blij met dit parfum, ik denk dat dit mijn nieuwe favoriete geur word voor de zomer.

Liefs, Do

4 Comments Voeg uw reactie toe

  1. robin schreef:

    klinkt als een heerlijke parfum! de flacon is ook prachtig

    Like

  2. Eline schreef:

    Klinkt echt lekker, deze moet ik maar eens gaan ruiken!

    Like

  3. Kiss & Make-up schreef:

    Ik vind dit zelf ook een hele lekkere geur, het hele jaar door eigenlijk 🙂

    Like

Geef een reactie

