I love MAC lipsticks

00

Voor mij geven producten van MAC echt een luxe gevoel. Ik heb in een jaar tijd best een aantal producten van MAC aangeschaft. Als ik een van deze producten gebruik, geeft dit toch een soort van beter gevoel. Ik vind de producten kwalitatief beter dan Catrice of Essence en de verpakkingen vind ik ook stukken mooier. Daarnaast staat MAC bekend om haar originele en creatieve kleuren en samenwerkingen.

Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding van MAC goed te doen. Zo probeerde ik laatst een lipstick van Burberry van ruim 40 euro, deze vond ik een stuk minder fijn dan mijn MAC lipstick voor negentien euro.

Lipsticks zijn mijn favoriete make-up items van MAC, ik heb er nu een aantal die ik graag wil delen. Ik heb ze gekocht op ‘speciale’ dagen of gewoon omdat ik er zin in had. Ik draag ze allemaal erg graag en ik ben blij met alle kleuren die ik tot nu toe heb.

IMG_1971

Hierboven zie je mijn zes MAC lipsticks.
Plumful – Lustre Echt een prachtige kleur, hij is niet erg opvallend, maar geeft je lippen toch een gezonde glans. Hij is net iets donkerder dan mijn eigen lippen.

Impassioned – Amplified Dit was mijn eerste MAC lipstick, deze kreeg ik voor mijn negentiende verjaardag. Dit is een knalroze kleurtje, lekker zomers.

Viva Glam Miley Cyrus – Amplified Deze lijkt een beetje op Impassioned, maar is nog net ietsje feller! Ik vind deze erg mooi en ik draag hem regelmatig.

Rebel – Satin Dit is echt de perfecte paarse tint, hij is echt mooi en in elk licht lijkt hij anders. Dit was mijn tweede lipstick van MAC en ik vond het best spannend om hem te dragen. Het is namelijk niet een alledaagse kleur.

Sparks of Romance – Matte Dit is echt een aparte rode kleur, hij heeft namelijk kleine glittertjes. Hij is ook mat, wat hem ook wat specialer maakt.

Brave Red – Cremesheen Dit is mijn nieuwste MAC lipstick, deze kreeg ik voor mijn twintigste verjaardag. Het is een cremesheen finish, hij dekt dus niet heel goed. Maar dit vind ik juist wel fijn, als je niet een opvallende lipstick wil dragen.

IMG_1967

Plumful, Impassioned, Viva Glam Miley Cyrus, Rebel, Sparks of Romance, Brave Red

Ik weet zeker dat er nog meer lipsticks gaan volgen. Ik wil heel graag Captive nog aan mijn collectie toevoegen en Relentlessly Red vind ik ook wel erg mooi.

Welke MAC lipstick vind jij het mooist?

Liefs, Do

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. svenja schreef:

    De lipsticks van MAC zijn inderdaad echt prachtig, ik kan niet meer zonder ❤ Je hebt al een mooie verzameling aan lipsticks. Viva Glam Miley Cyrus heb ik ook en ik draag die kleur laatste maanden echt ontzettend graag!

    Like

  2. Danielle Springer schreef:

    Rebel lijkt me nog steeds een prachtige kleur om te hebben

    Like

Geef een reactie

