Handy Gurugu

IMG_1945

Lush, wie kent de winkel niet. Ik vind Lush een erg leuke winkel, maar ik kom er eigenlijk nooit. De reden? Ik heb geen bad. Slecht excuus natuurlijk, maar ik dacht vroeger dat ze bij Lush alleen spullen verkochten voor in bad. Niets is minder waar. Het assortiment bij Lush bestaat uit zo veel meer dingen! Toen mijn zusje en ik in Londen waren, besloten wij toch eens een kijkje te nemen in de nieuwe Lush aan Oxford Street.

Ik keek mijn ogen uit, wat een mooi en groot filiaal en wat veel keuze. Ze hebben ook genoeg keuze voor mensen die geen bad thuis hebben. Ze verkopen handcreme, lipscrub, bodylotion, douchegel, shampoo, conditioner, haarmaskers, voetmaskers, gezichtmaskers en zelfs make-up!

Eerlijk gezegd zag ik door de bomen het bos niet meer, zoveel leuke dingen, zoveel lekkere geuren, zoveel keuze. Ik besloot iets te kopen wat altijd wel van pas zou komen: een handcreme.

2015_06_01

Ik kocht: Handy Gurugu. Op de website van Lush staat goed beschreven wat het nou precies voor een handcreme is:

Wij verlaten ons huis nooit zonder onze groene crème. (Andere mensen checken of ze hun sleutels en creditcard wel bij zich hebben, wij niet.) Wij kunnen niet meer zonder! Waarom? Het ruikt naar vanille en rozen met een vleugje kamille en het is gemaakt met pindaboter, pompoenzaadboter, cashewnootboter en massa’s andere ingrediënten om je handen zacht en glad te houden. Maar het beste is nog, het is gemaakt met sheaboter waar onze inkopers, Alan en Simon, uren voor gereisd hebben over stoffige wegen in Afrika. En nog een pluspunt: Het trekt snel in, dus geeft geen glibberige vingers. Prima spul.

Klinkt goed, toch?

Hij ruikt echt heerlijk, hij voedt goed en trekt snel in. Alles wat ik wil, voor de pefecte handcreme.

IMG_1949

Goedkoop is hij alleen niet echt, maar dat is wel te verwachten als je iets bij Lush koopt. Hij kost €13,70 per 100 gram. (Ik heb er iets minder voor betaald in Londen)

Daarnaast test Lush niet op dieren, wat ik ook een pluspunt vind.

Ik raad deze handcreme zeker aan als je last hebt van droge handen of je handen gewoon een oppepper wilt geven.

Liefs, Do

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. lisa heleen schreef:

    Lijkt mij een fijne handcrème! Ik heb laatst de lemony flutter aangeschaft en gebruik deze nu om de paar dagen als ‘crème’. Vind ik ook top werken!

    Like

Geef een reactie

