Favorieten van mei

IMG_1943

De tijd vliegt, het is alweer juni. Dat betekent dat de maand mei weer voorbij is, de maand mei was een erg leuke maand. Zo ging ik voor het eerst met mijn zusje naar Londen. Ook heb ik een aantal nieuwe favorieten ontdekt, die ik graag wil delen. Het zijn er niet zo veel, maar ik vind ze allemaal erg fijn.

Lush Handy Gurugu Hand Cream- Deze handcream kocht ik in Londen, altijd als ik deze geur ruik denk ik terug aan de leuke tijd in Londen. Daarnaast is hij ook nog eens heel fijn.

Models Own nagellak in de kleur Cocktail Hour – De perfecte zomerse nagellak wat mij betreft. Op de foto komt de kleur niet echt goed over. Het is een echte felle neon roze kleur. Deze kleur laat mijn handen en vingers ook bruiner lijker, wat niet verkeerd is natuurlijk.

Illamasqua lipstick in de kleur Glissade- Nog een aankoop uit Londen. Ik vind lipsticks kopen van duurdere/luxere merken altijd een extra beleving. Dit had ik ook bij deze lipstick. Ik vind de kleur erg mooi en hij brengt ook heel fijn aan. Daarnaast blijft hij lang zitten. Ook als ik deze lipstick gebruik, denk ik weer terug aan het moment in de Selfridges&Co. in Londen.

MAC Viva Glam x Miley Cyrus – Deze lipstick van MAC heb ik de afgelopen dagen weer herontdekt. Het is een vrolijke, felle kleur en ik draag hem erg graag. Vooral omdat ik vaak donkere kleding draag, springt deze lipstick er dan echt uit. Hij brengt fijn aan en blijft lang zitten.

Essence Cinderella Highlighter – Dit is echt een budgettopper, zoveel pigment voor een klein prijsje. Als ik deze highlighter draag glitter ik de hele dag.

Real Techniques stippling brush- Weer een favoriet gekocht in Londen. Ik was erg benieuwd naar deze kwast, aangezien ik al zoveel goeds hierover had gehoord. Mijn verwachtingen zijn uitgekomen, hij werkt erg fijn en brengt mijn blush mooi aan. Ik kan niet wachten om meer kwasten van Real Techniques te gebruiken.

Dit waren mijn favorieten van mei. Wat vond jij een fijn product afgelopen maand?

Liefs, Do

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. robin schreef:

    die viva glam lipstick is echt super mooi!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

