Londen shoplog

Je kunt Londen natuurlijk niet verlaten zonder een aantal dingetjes te kopen. Dit heb ik ook zeker niet gedaan. Ik heb een aantal dingen gekocht, die ik graag aan jullie wil laten zien.

IMG_1434
Selfridges&Co. is een groot warenhuis in Londen. Naast de luxe merken als Louis Vuitton, Gucci en Chanel kun je er ook kleding van Primark en H&M kopen. Ik was vooral erg benieuwd naar het beautygedeelte, het is een beetje vergelijkbaar met de Bijenkorf. Bij de stand van Illamasqua zag ik deze prachtige lipstick, deze kleur heet: Glissade en kostte 18.50 pond. (26 euro)

IMG_1438
Ik hoorde zoveel verhalen over Superdrug, dat ik daar natuurlijk ook graag heen wilde. Eerlijk gezegd viel het mij een beetje tegen, ik heb niet zo veel gekocht. Ik heb wel twee kwasten van Real Techniques gekocht. De stippling brush en de shading brush. Daarnaast heb ik een palette van MUA gekocht, dit palette heet: Dusk till dawn en ik ben er erg tevreden over. Ook kocht ik nepnagels in een vrolijk printje, deze ga ik binnenkort opdoen. Bij Kiko kocht ik deze mooie blush, hij is erg groot en heel mooi van kleur. De kleur is:01 Deluxe Coral. Ook bezocht ik de nieuwe LUSH aan Oxford Street, daar kocht ik deze heerlijke handcream, de geur heet Handu gurugu.

IMG_1442
Wij bezochten ook de Westfield Mall in Stratford, daar stond een levensgrote nagellak van Models Own, hier kon je vijf nagellakjes uitkiezen voor 20 pond. Samen met mijn zusje zochten wij vijf mooie nagellakjes uit.
Ik koos voor de kleuren: Pink Fizz, Cocktail Hour, Ebony Green en een Gellak topcoat.

IMG_1447
Een bezoekje aan Victoria’s secret kon natuurlijk niet ontbreken. Ik kocht vijf onderbroekjes voor 20 pond. Ik vind deze erg fijn en ze zien er natuurlijk erg schattig uit.

IMG_1423

Bij Office, wat trouwens een erg leuke winkel is, kocht ik deze veterschoentjes. Deze wilde ik erg graag hebben. Ik kocht ze voor ongeveer 70 euro, wat ik best een goed prijsje vindt. Ik ben er erg blij mee en ze kunnen overal mee gecombineerd worden.

Dit waren mijn aankopen, ik hoop dat je het leuk vond om te zien.

Liefs, Do

3 thoughts on “Londen shoplog

Geef een reactie

