The glass slipper

IMG_1330

Op verschillende beautyblogs zag ik dat naast MAC, nu ook Essence met een Cinderella collectie komt. Ik heb niets gekocht van de Cinderella x Mac collectie, omdat de producten mij niet zo aanspraken. Toen ik de collectie van Essence zag, was ik verbaasd. Normaal gesproken vind ik Essence niet zo leuk, maar deze collectie vond ik echt geweldig!

Elke week ging ik wel eventjes langs de Kruidvat, om te kijken of de collectie al in de schappen lag. Helaas, er lag nog niets. Tot ik gisteren even naar de Kruidvat ging om oogpotlood te kopen. Daar lag de collectie! Ik was het meest benieuwd naar de highlighter, dus ik nam deze meteen mee. Voor de rest heb ik niets gekocht, aangezien ik al te veel nagellak en lipproducten heb.

De verpakking van de highlighter vind ik echt prachtig, het geeft echt een sprookachtig gevoel. (wat ook de bedoeling is, haha)
Ik heb de highlighter toen ik thuiskwam meteen getest, en ik was positief verrast. Het product geeft veel glans af en staat erg mooi. Op de foto’s die ik gemaakt heb, kwam helaas het product niet zo goed over. Ik heb deze dus achterwege gelaten.

IMG_1332
Hier heb ik nog een snelle swatch gemaakt, zoals je ziet komt er erg veel glans af.

IMG_1333

Ik ben erg blij met de highlighter. Hij is erg mooi, dekt goed en is ook nog eens super budget.
De highlighter is nu te koop bij de Kruidvat, en behoort tot de Limited edition: Cinderella.

Liefs, Do

Geef een reactie

