Everyday jewellery

IMG_1280

Ik ben gek op sieraden, al draag ik ze wel wat minder dan een paar maanden geleden. Toen ik nog naar school ging, ging ik helemaal los met sieraden. Ik droeg vaak een ketting, oorbellen, armbanden en ook nog een horloge. Tegenwoordig ben ik meer van kwalitatief goede sieraden, in plaats van goedkope sieraden die het net niet zijn. Ik vond het heel leuk om mijn hele arm vol te gooien met allerlei kleuren armbandjes, in mijn oren zaten de vrolijkste hangers en om mijn nek had ik een kleurrijke steen hangen.

Door de weeks werk ik voornamelijk en draag ik meestal alleen simpele oorbellen en mijn horloge. In het weekend vind ik het leuk om mooiere sieraden om te doen, sieraden met een betekenis of die ik gewoon heel erg mooi vind.

Op de foto hierboven zie je mijn favoriete sieraden. Mijn Michael Kors horloge heb ik nu bijna één jaar en ik ben er zo blij mee! Ik kreeg hem voor mijn negentiende verjaardag en hij is echt tijdloos, ik weet zeker dat ik deze nog vaak en lang zal dragen.

Ik vind ringen ook erg mooi, ze geven toch net iets extra’s aan je outfit. Twee ringen zijn best wel simpel, deze heb ik gekregen voor mijn achttiende verjaardag. Ze zijn echt zilver en ik draag ze bijna altijd. De andere ring vind ik ook erg mooi, hij is turkoois en heb ik in Barcelona gekocht. Hij is voor de rest ook echt zilver, maar de turquoise kleur maakt hem bijzonder.

Deze oorbellen draag ik eerlijk gezegd niet héél vaak, omdat ik er erg zuinig op ben. Dit zijn namelijk mijn eerste (en enige) écht duurdere oorbellen. Deze zijn van Swarovski en kocht ik vorig jaar op vakantie in Spanje. Ik ben er erg blij mee, want blauw is mijn favoriete kleur. Ze staan chique en stijlvol. Ik draag deze graag naar feestjes of naar speciale gelegenheden. Deze oorbellen geven mij echt een luxe gevoel!

Wat zijn jou favoriete sieraden?

Liefs, Do

One thought on “Everyday jewellery

  1. ik heb mijn Michael Kors horloge ook al meer dan een jaar en draag hem echt bijna elke dag! je outfit word er gelijk mooier door 🙂 oorbellen vergeet ik wel vaak. jou sieraden zijn mooi ^^

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

