Disapointing products

IMG_1244

Naast de vele mooie producten die ik bezit, zijn er ook een aantal die mij tegenvielen. Ik heb een aantal producten uitgezocht, die ik niet fijn vind of waarvan ik andere verwachtingen had. Sommige van deze producten gebruik ik nog wel, andere kan ik misschien beter wegdoen.

GOSH eyeshadow pallet in 002 TO HAVE FUN WITH IN LA- Ik zag dit mooie pallet liggen in de Kruidvat en ik was meteen verkocht, alle kleuren die ik mooi vind in één pallet. Zonder twijfelen nam ik het pallet mee naar huis, zonder te swatchen. (dom!)  Toen ik thuis kwam, kon ik niet wachten om er mee aan de slag te gaan. Op mijn vingertoppen leken de kleuren nog wel aardig mooi, maar op mijn oogleden vielen alle kleuren helemaal weg. Ik vind het erg jammer, aangezien het zo mooi had kunnen zijn.

Benefit Cha Cha tint en High Beam- Een aantal maanden geleden kocht ik op de Franse Sephora website een setje met producten van Benefit, aangezien ik hier heel erg benieuwd naar was. In dat setje zat ook de Cha Cha tint, waar ik veel goeds over heb gehoord. Mij bevalt het product niet zo goed, ik ga toch liever voor een échte blush. Ik kan nog niet echt de handigheid vinden om de vloeibare blush goed en mooi aan te brengen. Op mijn lippen vind ik hem ook niet zo fijn, het maakt mijn lippen een beetje droog.
De High Beam vind ik opzich wel fijn, maar het doet niet echt veel voor mijn huid. Het product werkt wel fijner dan de Cha Cha tint, aangezien je hier maar een druppeltje van nodig hebt. Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden, maar dan ga ik toch liever voor een highlighter die niet vloeibaar is.

Sally Hansen Miracle gelnagellak- Op verschillende beautyblogs kwam deze nagellak voorbij. Aangezien mijn nagellak niet zo lang blijft zitten, leek dit mij de perfecte oplossing. Helaas bleven deze nagellakjes hooguit een dag zitten. Ik denk eerlijk gezegd dat het ook een beetje aan mijn zwakke nagels ligt, maar toch had ik van deze lakjes meer verwacht. De kleuren zijn daarentegen wel erg mooi. Ik heb de kleuren 560 Spice Age en 440 Dig Fig.

Max Factor Clump Defy Waterproof mascara- Over deze mascara heb ik veel goede dingen gehoord. Toen deze voor 50% korting was, besloot ik hem dan ook te kopen. Ik gebruik altijd waterproof mascara, omdat ik vaak fiets en last heb van traanogen. Helaas is deze mascara niet echt waterproof te noemen, na een ritje in de regen zat mijn mascara tot op mijn kin. Naast het feit dat hij niet echt waterproof is, vind ik het wel een fijne mascara. Hij brengt fijn aan en geeft veel volume af.

Welke producten zijn jou tegengevallen?

Liefs, Do

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. pastelbysabrina schreef:

    Ahh jammer maar wel fijn dat je zo eerlijk erover bent!Liefs Sabrina

    Liked by 1 persoon

  2. My Little Happiness schreef:

    Ik heb die cha cha van benefit ook geprobeerd in de winkel tijdens een brow behandeling en ik weet ook nog niet helemaal wat ik er van moet vinden. Als lip product deden ze er nog een soort van gloss of labello achtig iets overheen wat er bij hoorde dan voelde het redelijk normaal aan.

    Like

Geef een reactie

