Gelezen boeken in 2015

IMG_1235

Aan het begin van het jaar vond ik het tijd voor een challenge. Ik wilde kijken of ik iets een jaar vol kon houden. Op het internet staat het aan het begin van elk jaar vol met nieuwe voornemens en challenges. Ik besloot om me te wagen aan de “reading-challenge”. Ik wil dit jaar veertig boeken gaan lezen. Op het internet vond ik een lijstje met dingen waaraan de boeken moesten voldoen, ik heb er hier veertig puntenΒ van uitgekozen.

Momenteel heb ik acht boeken gelezen en ben ik op de helft met mijn negende boek. Dat betekent dat ik nog 31 boeken moet lezen. Ik ben benieuwd of het lukt, maar met de zomer in het vooruitzicht gaat dat vast lukken!

Dit zijn de boeken die ik tot nu toe heb gelezen:

A book set in high school – Anna and the French Kiss by Stephanie Perkins

A book at the bottom of your to read list – Het Rosie Project by Graeme Simsion

A romance – Eleanor and Park by Rainbow Rowell

A mystery or thriller – Gone Girl by Gillian Flynn

A book you can finish in a day – Paris for one by Jojo Moyes

A book more than 100 years old- 12 Years a slave by Solomon Northup

A book that was originally written in a different language- Ik reis alleen by Samuel Bjork

A funny book- The curious incident of the dog in the night-time by Mark Haddon

Over veel van deze boeken heb ik al iets geschreven op mijn blog, mocht je daar benieuwd naar zijn.

Mijn favoriet van deze boeken is Ik reis alleen door Samuel Bjork. Ik vond het een erg goed, spannend en meeslepend boek. Ik houd sowieso van Scandinavische thrillers.

Liefs, Do

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Lizzy schreef:

    Wat heb je veel toffe boeken gelezen in 2015! πŸ™‚ Gone Girl wil ik ook lezen! En ik ben benieuwd naar het boek Ik reis alleen! Momenteel lees ik Een huis in Frankrijk!

    Liked by 1 persoon

  2. Marleen schreef:

    Leeuk! Ik lees helaas niet zoveel meer nu, maar richting de zomer komt daar meestal wel verandering in:) xx http://www.remotereporter.nl

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

